2012/12/12

Bunting Gajah...

KL hujan...
Perut rasa berlubang...
Tetiba terasa nak makan cekodok pisang...
Layan pulak dengan kopi o...
Lagi sedap kalau cecah dengan biskut lemak...

Ini namanya ngidam bunting gajah!!!

8 ulasan :

Cik Muda berkata...

dalam maknanya.. sampai aku tak paham..hahaha~

kopi o lawan ngn bizkut kering tyme hujan macam ni memang umph......

Khai faiz berkata...

memang terbaik menu tu

syiela berkata...

hahhaha.. mmg bunting gajah manjang... menu terbaik ar hujan2 ni

bunga_rose berkata...

ko kena bawak2 berdiyet la pacik.. meh beli SDII dengan aku meh.. 2 orang dah yang beli dgn aku turun perut.. sorang tu 2 bulan turun 11kg, sorang lagi 2 minggu turun 8kg..

tapi aku, makan dah dekat 2 minggu turun 1kg je.. ape cer??? haahahahaha

aimi adilah berkata...

ahahhahah.....

sokmo ngidam...... =P

Wenwink Kidu.Duki berkata...

hehehe aku pun sudah naik berat la TK huhu karut karut hehehe

norh berkata...

cekodok pisang memang sedap..

Asrul "iLham" Sany berkata...

perut sama naik ngan bini kah??
takpa, kompom seksi hahaha