2012/12/08

Hikayat Pak Pandir #7


Pada suatu tengah malam telepon di rumah seorang pustakawan berdering.

Pak Pandir: Pukul berapa perpustakaan akan di buka?

Pustakawan: Jam 9 pagi encik, apa hal yang penting sangat encik menelifon saya tengah malam buta nie?"

Pak Pandir: Tak boleh buka awal lagi ke?

Pustakawan: Mana boleh! Pustakaan tidak akan dibuka sebelum pukul 9pagi!!!

Pustakawan: Penting sangat ke sampai encik tidak boleh tunggu sampai pukul 9 pagi untuk masuk?

Pak Pandir: Siapa kata saya mau masuk?

Pak Pandir: SAYA MAU KELUAR!


8 ulasan :

Wenwink Kidu.Duki berkata...

hahahhahahahhaha dulu tiap kali masuk library memang takut kalau terkunci dalam tu hahaha

norh berkata...

Pengalaman tk ka? Rajinnya study sampai org tutup library pun takmau keluaq..

syiela berkata...

kahkahakah... terkurung kat situ ka

Ratu Hatiku berkata...

kihkihkih..... mcm2 pe'el....

Asrul "iLham" Sany berkata...

rajin tol pak pandir baca buku ekkk

Titisan Hujan berkata...

jeles...dpt tido lam library

aimi adilah berkata...

ahahahhahahha....... kalau aku jadi pustakwan 2 aku biar kan je.....

hassy chan berkata...

haha... cian.. duk je la dlm tu bca buku... muahahaha