2012/12/10

Macam Hampeh...

  1. Terasa macam hampeh bila, masa tengah tengok bola, ada pengkritik tak bertauliah di sebelah...
  2. Lagi terasa macam hampeh bila perlawanan yang ditonton seri...
  3. Diri terasa hampeh lagi bila kentut tak lepas... Itu angin pusing pusing dekat ulu hati... Dah dekat sangat dengan pintu keluat tapi tak nak keluar...
  4. Ni yang hampeh sangat ni, bila ngadap laptop nak menulis, tapi tak ada idea...
  5. Korang mesti rasa macam hampeh je kan bila baca entry macam ni...
  6. Lepas tu korang pun akan menulis komen yang hampeh gak kan!
  7. Ah... Itu tak cukup hampeh lagi... Hari ni rasa macam nak makan durian crepe... Geram pulak aku bila tengok irang duk upload cerita durian crepe bagai ni... Mana nak cari oi!!!!
  8. Hampeh betul la tukang karut ni... Penat je aku baca...
  9. Sat... Aku rasa nak kentut dah ni...
  10. Aghhhhhh... Lega... Sat... Ada lagi... Dah kat hujung dah ni...
  11. Betul ke lelaki akan beriubah menjadi macam hampeh bila dah kahwin? owh... OK... Aku rasa ramai yang akan kata betul!!!
  12. Dah la... Baik aku gi ngintai awek sebelah rumah aku ni tukar baju... Tak la terasa hampeh sangat!

7 ulasan :

hassy chan berkata...

HAMPEHHHHHHH.... tu je yg ak mmpu komen kat sini muahahahahahahaha

Tukang Karut berkata...

Ko memang hampeh..

Muttallif berkata...

hahahaha...sebuah cerita hampeh

Asrul "iLham" Sany berkata...

bini ko dh asah2 parang kat sebelah tu sb kenyataan terakhir hahahhaa

syiela berkata...

ini mmg dah betul2 hampeh

***jga2 kang kena lesing dek surimu

Ratu Hatiku berkata...

Betul2...HAMPEH TK nie... Bila bertambah hampeh lagi bila blm cukup 44 hari atau 100 hari ginilah jadinya....hahahaha.....

Tinta Lana berkata...

Salam.

TK.. no 5 tu, salah sorgnya..aku la tu.. memang trasa hampeh je ni,hahahah