2012/12/21

Hikayat Pak Pandir...

Arekian, tersebut la satu cerita...
Pak Pandir dan Tukang Karut kerja outstation bersama sama...

Bersama sama lah mereka meredah laluan berliku Cameron Highlands...

Hatta, kepenatan la mereka berdua dek kepeningan jalan berliku yang mendaki...

Tanpa berlengah lagi, mereka pun check in di hotel Equatorial...

Dek kerana badan kepenatan...
Pak Pandir pun naik la ke bilik dahulu meninggalkan tukang karut mengambil beg...

Hatinya tiba tiba menjadi sangat marah sebaik sahaja memasuki bilik hotel tersebut lalu menelefon kaunter reception...

Pak Pandir: Halllooo... ha... Apa punya hotel ni... Nama je 4 bintang... Fasiliti langsung tak ada...

Gadis menjawab telefon: ye encik... Kenapa marah marah ni... Apa yang tak ada di bilik encik tu. Nanti saya panggilkan maintenance...

Pak Pakdir: Ni ha... Mana korang sorokkan aircond bilik aku ni ha... Sejuk bebenor ni ha... Tak tahan aku!

Published with Blogger-droid v2.0.9

5 ulasan :

Ratu Hatiku berkata...

Hihihi... kelakar la...

zella y berkata...

hahhahahha...
lawak r t.k ni! hahahhahaha

Muttallif berkata...

adess....memang pak pandir beno...

Khai faiz berkata...

Haha.. Sejuk2 tapi Pak pandir x bwk mak andih.. Memang mengamuk la.. Haha

hassy chan berkata...

air cond dia sorok bwh katil.. tu pn xnmpk ke???? haha