2012/12/12

Terbang La Burung Terbang...

Terbang la burung terbang...
Terbang la tinggi tinggi...
Terbang la burung terbang...

Tadi... Masa dekat parkson subang parade...
Dengan arahan suri...
Mencari aksesori kepala untuk puteri...
Menjunjung kasih atas jemala...

Cari punya cari...
Datang awek parkson...
Mungkin niat nak membantu bapa muda ni...
Lepas tu berlalu begitu sahaja sambil parkson gelak gelak...

Ah... Mungkin ada yang mengelikan hati dia kot...

Terbang la burung terbang...
Terbang la tinggi tinggi...
Terbang la burung terbang...

Lalu di sebelah awek parkson lagi...
Gelak juga dia...

Lalu...

Lalu...

Sat.... Aku rasa nak pengsan sat...

Lalu... Lalu aku pun menoleh ke bawah...

Terbang la burung terbang...
Terbang la tinggi tinggi...
Terbang la burung terbang...

Aduyaiiiiii...

Terbang la burung terbang...
Terbang la tinggi tinggi...
Terbang la burung terbang...
Burung la sudah terbang... Nasib baik dalam sangkar lagi!!!!

10 ulasan :

Khai faiz berkata...

Hujan2 cm ni cerita pasal burung plak...

Cik Muda berkata...

ahahahaha...takkan tak perasan kot..hhuhuhu~

Muttallif berkata...

hahaha..dah agak dah. Terbang burung

Nong Andy berkata...

kes zip seluar la ni kan...?

bunga_rose berkata...

ko boleh tak perasan??? sebbaik ada sangkar, klu takde?? bukan gelak, aku rasa awek parkson tu panggil security guard terus haahahah

Tinta Lana berkata...

Salam.

Ko ni TK, hahahaha, sengal la,hahaha

Kalau ak awek parkson, ak takda gelak2 dah.. ak pinjam snapang sekuriti cepat2, hala ke ko,hahaha

Ratu Hatiku berkata...

Hahahaha..... napelah boleh x zip TK woii....da mcm anak aku pulak selalu pakai sluar x zip...ish..ish...bapak sapalah nie :P

bobiedanbad berkata...

Muahahahaha ko memang sengal..


hassy chan berkata...

bongoksss gila... hahahahha

kLiPKeRt@sPiNk berkata...

Hahahaha,
malunyee