2013/10/21

Lucu Kelakar Lawak Semua Ada Di Sini...

Tukang Karut: Jom Pak Pandir... Kita jalan jalan naik motor keliling kampung... Bosan la duduk rumah je...

Pak Pandir: Jom la... Aku pun dah naik bosan dah ni... Balik balik pandang muka kau jea... Dah la banyak jerawat batu, berkawah macam bulan... Boleh gak cuci mata tengok awek awek kampung muslimah yang pakai tudung tapi seksi menampakkan lurah dendam buah buahan tempatan yang tak berapa nak besar...

Tukang Karut: Ha... Apa dimenung tu?!! Jom la naik...
Sambil menunggu Pak Pandir yang terkedek kedek...

Tukang Karut:Pegang kuat-kuat yea... Kang aku willy kang kau jatuh tergolek!!!

Pak Pandir: Iya lah, aku pegang kuat-kuat la ni...

Tukang Karut: Pegang kuat-kuat ye!!!

Pak Pandir: Iya, aku dah pegang kuat-kuat la ni, takut sangat la kau ni...

Tukang Karut: Ok... Ok... Ok...

Tukang Karut pun 'merempit' willy motornya....

GEDEBUKKKKKKKKKKKKK!!!
Macam nangka busuk...

Tukang Karut terperanjat, lalu menoleh ke belakang dan ternampak si Pak Pandir jatuh terduduk...

Tukang Karut: Laaaaa!!! Apsal kau jatuh gak nie, Pandir?!! Kau tak pegang kuat-kuat agaknye tak?!!

Pak Pandir: Dah... Aku dah pegang kuat-kuat dah tadi!!!!

Tukang Karut: Kau pegang kat mana?!!

Pak Pandir: Pagar rumah...

15 ulasan :

Kisah Si Dairy berkata...

memang gila lawak..buat saya ketawa pepagi nie..Thanks TK

Tukang Karut berkata...

hikhikhik... asalkan orang terhibur...

Rapunzel Cikilolo berkata...

hahahaha.

ape ke hal, tak penah naik motor ke?

Tukang Karut berkata...

dia cuma mengikut arahan...pegang kuat kuat...

Cik Muda berkata...

ahahaha,,, senget.!

blog-tips-kurus berkata...

ooooooooooo....

kabare wahai kawan Pak Pandir?
(>.<)

Tukang Karut berkata...

senget 45 darjah ke?

Tukang Karut berkata...

eh...hidup lagi?

Ema Johari berkata...

hilang stress gini...baca lawak TK

diana berkata...

hahah..padan la jatuh...

Isz Kha berkata...

wahahaha....lawak lawak...terhibur hati...lupa seketika masalah yg bertandang kt kepala ni...

Fais-SKA berkata...

Adehh..semua ni karut blake..ha3..

Cik Tieka berkata...

jln cerita yg menarik..x tau tang mana yg lucu.tapi maksud tsurat dari crita ne pulak sy dapat.hehe nice sindiran ;)

Kin Naz berkata...

hahahaha adeiii. pasni nk pegang pagar kuat2 la heheh

Aefa Aerisya berkata...

haha.. bengong betol pak pandir ni