2013/10/11

Senaman Setempat...

Makan tengahari... Selepas Solat Jumaat...
Pekena pulak kari kambing... Cecah ngan roti...
Hujan pulak tu... Menambah aroma cita rasa selera...
Perghhh... Nikmatnya... Sambil borak borak plus ngumpat ngumpat sikit... (menambah dosa sikit sikit yang dah sedia banyak tu... Al maklum la tadi dah buat amal...) 

Musang berjangggut: Perghhh... Penuh perut aku...

Pak Pandir: Aku pun... Kambing ni rasa macam melompat lompat je kat tekat aku ni...

Musang berjangggut: Petang ni aku rasa kena jogging ni... Bakar balik yang dah makan ni...

Pak Pandir: Tak larat aku nak jogging... Aku nak lari setempat je ni...

Tukang Karut: Aku rasa aku pun nak tiru ko... Aku pun tak larat dah ni... Gila penuh... Aku rasa sekarang ni aku nak DUDUK SETEMPAT je ni...

8 ulasan :

Nur Khairiah Irwanie berkata...

haha..apa daa.. :D

Shark Kay berkata...

layan 2 orang ni borak mmg pg esok blum tntu abis nie.

Zawiah berkata...

rasulullah kata , selepas makan sunat tidor dpt 30 minit pun ok ... heheheee

Mek Onie berkata...

kenapa tak baring setempat terus? :P

Ema Johari berkata...

a'ah kenapa tak baring setempat terus..mcm komen dr Mek Onie

Lynn Damya berkata...

Salam, hahaha..best betul duduk setempat ye.... :p

QasehnyaRania berkata...

hahaha.. macam mana gayanya duduk setempat

baby comel berkata...

kekekeke, lari setempat. ish, xyah lari ler kalau camtu. hehehe