2013/10/28

Malangnya Nasib Ku Ini...

Pak Pandir : Aduyai... Apa la nasib aku ni!!!

Musang Berjanggut : Laaaaaa... Kenapa dengan kau ni???

Pak Pandir : Aku kena buang kerja lagi... Dah kali ke berapa kali ntah...

Musang Berjanggut : Laaaaaa... Kenapa kena buang kerja???

Pak Pandir : Aku nak minta naik gaji je pun, itu pun nak dipecatnya aku... Bangang punya bos...

Musang Berjanggut : Isk Isk Isk... Tak patut... Tak patut...

Pak Pandir : Tu la... memang sangat tak patut kan... Kejam betul...

Musang Berjanggut : Berapa lama dah kau kerja kat situ???

Pak Pandir : Aku baru je start kerja pagi tadi...

7 ulasan :

Normi Nieza berkata...

mmg tak ptt kna buang..xkerja lg dh mntak naik gaji...org yg dah kerja bertahun gaji xnaik2..huhu

Khai faiz berkata...

siannya....

ch000tz axoera ヅ berkata...

sungguh sengal kannn hahahaha

Rapunzel Cikilolo berkata...

huhuhu...

mana tau pakai gaji hari...

baby comel berkata...

Jangan kata nk naik gaji, sekupang pun kita xmau bayar :p

blog-tips-kurus berkata...

suruh la dia pergi induksi duluuuu

Fais-SKA berkata...

majikan kedekut sgt tu =) he3..stkat sy p intvw ni xde la plak sy kna buang kerja sbb minta naik gaji, smuanya ikot pngalaman..