2013/10/08

Lawak Hari Ini - Pak Pandir...

Pak Pandir berhajat berjalan-jalan menghirup udara segar dengan Musang Berjanggut...
Sampai saja di rumah Musang Berjanggut, dia tersedar selipar yang dipakainya berlainan warna...
Kaki kanan merah dan yang kiri berwarna biru...

Maka dengan malasnya Pak Pandir pulang mengambil pasangan selipar yang betul...

Setelah berapa lama, Pak Pandir kembali dengan warna selipar yang sama...

Musang Berjanggut: Kata nak tukar selipar? Tu sama je tu??!!" Sambil menjuih bibir ke arah selipar...

Pak Pandir: "Sia-sia je aku balik... Selipar yang di rumah juga berlainan warna..."

10 ulasan :

Cik Muda berkata...

.. mmg dia beli kaler laen2 ke? hahaha~

Isz Kha berkata...

hahaha...ikut trend semasa rupa nya Pak Pandir ni... =P

Rapunzel Cikilolo berkata...

kahkah...

alrite la tu...

Shark Kay berkata...

hehe..
tertukar stiap hari jumaat ker pak pandir..
heheh.

trah zain berkata...

Pak pandir mmg cmtu, jgn lyn, Biarlah dia..haha

QasehnyaRania berkata...

hahaha..sabar je la.dah nama pon pak pandir

Ema Johari berkata...

sekarang orang suka pakai selipar kaler lain-lain..ke semua kena penangan pak pandir..

Kisah Si Dairy berkata...

sruh pak pandir tukar imej la...hahahah..

hassy chan berkata...

errr... patutkah aku kasihan padanya? haha

baby comel berkata...

dah namanya pak pandir kan..