2013/10/17

Kesan Seks terhadap Mood Lelaki.

"Mood" atau "cuaca" seharian seorang LELAKI banyak bergantung pada kekerapan mereka melakukan hubungan seks suami isteri. Contohnya:

1. Hubungan seks setiap hari ataupun sekurang-kurangnya 4 hari dalam seminggu. Air muka seorang lelaki akan nampak selalu ceria, peramah dan senang ketawa..

2. Jika hubungan seks dilakukan sekali dalam seminggu. Selalunya nampak ceria dan senanghati pada hari yang tertentu. Kebanyakan hari yang dilalui dengan berwajah serious.

3. Jika hubungan seks dilakukan sekali atau dua kali dalam sebulan. Jangan cuba-cuba bawak bergurau dengan orang seperti ini kerana silap hari bulan penumbuk atau penampar akan singgah ke muka kita.

4. Jika hubungan seks dilakukan sekali atau dua kali dalam setahun. Orang sebegini ada teruk sikit. Raut muka murung semanjang. Kalau dia ketawa pun mungkin hari itu dia kena loteri.

NotaKarut: Ada betul ka ini penyataan?

8 ulasan :

Kisah Si Dairy berkata...

no komen..hihihi

aimi adilah berkata...

kalau aku nk tnye kau yang no berapa boleh x?? ahahhahahahahaha

tenku butang berkata...

nak gelak pun ada

seri.selaseh berkata...

x bleh caya ni. Karut sgt. Cam nak menunjukkan kelemahan kaum adam je.. kuikuikui

QasehnyaRania berkata...

kikiki.. fakta atau auta ni..
salam aidiladha tk..

Tinta Lana berkata...

Salam.

Entry ni..buat aku ketawa je,hahaha. Aku pernah baca tentang manfaat hubungan kelamin (yang halal), memang banyak kebaikannya.

Tapi, aku taktahu la sejauh mana benarnya. Ko kan dah kahwin? hahaha

baby comel berkata...

errr, belum ada suami lagi. lelaki je ke? perempuan pulak camne

Ema Johari berkata...

ada ke yg hanya dua kali setahun....mana mungkin kot..