2013/10/23

Selamat Hari Ulang Tahun PuteriKu...

23.10.2012 - 23.10.2013
Gambar gambar kenangan yang Papa dan Mama ambil...
Ini saja yang Papa rajin nak edit...




Sayangku, Intan payung...
Pengarang hati sepasang hati bergelar Papa Dan Mama...
Selamat Ulang Tahun Pertama...

16 ulasan :

Normi Nieza berkata...

comel..:)

baby comel berkata...

Alolololo... comelnya, selamat membesar dgn baik ye adik comel.. geram tengok. Comel sgt

Sura Mohd berkata...

happy besday baby comel!!

Tukang Karut berkata...

comel sangat..

Tukang Karut berkata...

tengok la siapa papa nya... papanya pun comel... hohohohoho...

Tukang Karut berkata...

tq.

Kisah Si Dairy berkata...

happy bday to baby comel tu...

Cik Itah@RRP berkata...

happy befday to baby..:)

Tinta Lana berkata...

Salam.

Sangat sweet TK..bukan ko. Tapi cara ko,hahaha

Dah jadi ayah ni, baru tahu rasa syg kat anak cmna kan.. :)

Kejap giler sthun, ak rsa mcm baru je lagi zara lahir..

blog-tips-kurus berkata...

mujur tak ikot muka paknya.... hi!hi!

*buat le fotobuk paknya oit!

adik ensem berkata...

Ohoho tersesat ke sini daripada blogr. Selamat ulang tahun buat puteri tu.

Ema Johari berkata...

dah setahun..cepatnya berlalu..selamat hari lahir puteri TK

Isz Kha berkata...

aaalolololo...tomei nyer dia...
selamat ulang tahun baby tomei =)

Fais-SKA berkata...

comel anak =) smoga mnjadi anak yg solehah..

Titisan Hujan berkata...

cepatnya dh stahun....
xnk puji comel sbb nt org len plak yg perasaan

hek hek hek

QasehnyaRania berkata...

sekejap je kan dah setahun ye.
doakan utk kami juga ye tk :-)

selamat hari lahir izz zara