2013/10/07

Lawak Hari Ini...

Pak Pandir telah disamun penjahat ketika dalam perjalanan balik...
Pak Pandir tidak mahu mengalah, cuba melawan penyamun itu...

Selepas bertarung 3o minit, Pak Pandir kalah...
Penyamun terus menyeluk ke dalam sakunya mencari dompet dan barangan yang berharga.
Kecewa!!!
Apa yang dijumpai hanyalah duit RM 1.00!!!

Penyamun itu tidak berpuas hati, lalu bertanya kepada Pak Pandir...

Penyamun : "Kau bergelut bermatian dengan aku kerana semata-mata nak selamatkan RM 1.00 ini saja?? Penat tau tak!!!"

Pak Pandir : "Laaaaaaa... Kau nak RM 1.00 tu je ke? Kalau tau, dari tadi aku dah bagi dah... Aku ingatkan kau nak rompak duit RM 1,000.00 yang aku sembunyikan dalam kasut aku ni..."

11 ulasan :

aimi adilah berkata...

bengek nye pak pandir g bg taw buat ape

Tukang Karut berkata...

bengek tu perkataan baru ke?

Carlos Santiago berkata...

indonesia language ke ni.

Normi Nieza berkata...

haha...bocor rahsia..:)

Tukang Karut berkata...

mungkin la kot...

Tukang Karut berkata...

orangnya lurus...

Rapunzel Cikilolo berkata...

huhuhu.

ada 1000 tu dalam kasut...

redpepper berkata...

ngekngok ! T________T

QasehnyaRania berkata...

nape bagitahu..hiho

TelingaBulat berkata...

pndai pak pandir walaupn sesengalan ubi die...tmpt yg selamat utk disimpan..klu setakat rm1 ok lg klu 1k..cane?hahha

baby comel berkata...

hahaha, dua dua pun sengal ;p