2012/03/15

Perhatian Untuk Kamu...

Kamu... 
Khas kamu yang hidup atas duka lara orang lain...
Kamu yang tak pernah kenal erti dosa pahala...
Kamu yang tak reti mengerti titik peluh orang lain...
Kamu yang hanya mementingkan diri sendiri...

Khusus untuk kamu yang bergelar pencuri...

Tahukah kamu...
Aku tak akan maafkan kamu...
Walaupun kamu hanya berkata kamu hanya mencuri KASUT!

Semalam... Si suri telephone bagi tau, rak kasut telah menjadi "kosong"...
Dua pasang kasut si suri, 5 pasang kasut aku... Telah ghaib... Di"pinjam" si pencuri...
Cilaka sungguh...

Yang tak bestnya tu, kasut hantaran aku pun kena tibai...
Wakkkluuu!!! Aku simpan 3 bulan duit gaji baru dapat beli kasut tu tau...
Ntah ntah kau jual 20-30 hinggit... Padahal kasut tu gaji seorang amah indonesia yang baru tau... Cilanat lu!

Selipar jepun tak nak pulak kau tibai!!!

NotaKarut: Sampai mati... Aku tak redha...

19 ulasan :

izfanora berkata...

adoi.. sakitnya hati.. sabar2.. hrp2 pencuri tue panas kaki r..

eyqa amin berkata...

sabar naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

Cik TeN10 berkata...

masyaAllah.. kasut pn dicuri..
sabar lah ea.. lepas ni brg2 sume kena letak dalam rumah.. kl tak licin kan.. ape nk jadi la zaman skrg ni

Cik tikah berkata...

kesian tk. kenapa tak simpan dlm rumah? huhu

~SaL IjOu~ berkata...

adulahai..siannya tk..lepas ni kene simpan rak kasut lam uma~

aimi berkata...

cian nye t.k..... sabar ye t.k.....

~SaL IjOu~ berkata...

p/s: lepas ni aku berazam utk jadi pendiam..sila percaya *haha!*

cinta siswi berkata...

uhhh.. kijamnye.. sabar yea.. semoga ALLAH bukak hati pencuri tu.. :)

Chuu Muqhlis berkata...

simpan kasut dlm rumah

LiErOSe~QiEmi berkata...

cian ko..

Mama Ema berkata...

alahai..tak ada rezekilah tu...

Asrul "iLham" Sany berkata...

pencuri tu ada taste designer label shoes...

zati embong berkata...

huhu..tk,pasni angkat rak kasut letak dlm rumahlah.xpun beli rak yg bertutup ke.yg cntik2 sikit.

kalau pncuri curi kasut jat,memang meroyan jat.

NOOR FATIN berkata...

sabar2. xpeee, kat dunia dia terlepas, kat akhirat, mesti ada balasan untuk dia.. :)

si robot comel berkata...

banyaknya dia amik kasut tu,haih.

blog-tips-kurus berkata...

syukurlah hanya ambil kasut.. dunia kan tak kekal..

Juliet_iRa~" berkata...

kesiannyaa..banyak tuu kena curi..lain kali kena simpan dlm rumah

skang ni smua tak selamat..wuu

budakijaupendek berkata...

sabaq bang nooiii..
xmo marah2. ai takut -.-

ctk berkata...

5 sekaligus dia amek??untuk anak beranak dia ke ape..huhuhu