2012/03/28

Lagu Mengarut: Kosong Kosong...

Kau melihat perutku
Seperti mahu mengutuk ku
Yang menggembirakan dirimu
Perut dan nafsumu

Kau mengataku
Kau bilang mereka tak tahu
Di sebalik bajuku
Sedangkan kau juga begitu

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuat perutku rasa
kosong kosong

Setiap detik diperhatikan
Kau cari makanan
Kau tak biarkan perutmu
kosong kosong

Kini aku bangkit
Membuktikan yang ku tak mengungkit
Membaham semua makanan yang kau berikan

Kini aku lambat berjalan
Kerana perut Bergerak ke hadapan
Dan akan ku buktikan
Siapa diriku yang sebenar

Oo Oo
Perut ku Kosong kosong

Oo Oo
Perut ku Kosong kosong


NotaKarut :
Ayam golek dijadikan juadah
Dihidang gadis sunti bergetah
Baca sudah gelak pun sudah
Jangan lupa pantun barang sepatah

11 ulasan :

CikUna berkata...

Makan Ketupat dengan lontong,
Makan cepat sebab perut kosong,
Memang le sodap makan bila perut kosong,
Nak2 bila anak dara yang tolong hidang.

** hehe.. amacam bro ?? okey tak pantun tu???

Belalang Hijau berkata...

sedap lagu kat atas tu :P

si robot comel berkata...

aku sampai ternyanyi lagu ni,kahkahkah

kLiPKeRt@sPiNk berkata...

terbaek ahh lirik die!
sila rakam masuk u-tiub ye TK!

nk like laju2..haha

NOOR FATIN berkata...

aku sama mcm si robot comel ni. siap nyanyi lagi.. ahhaha

onie berkata...

actually best apa lagu najwa hat ni berbanding yg lain,hehe

aimi berkata...

nak jadi artis rakaman sy x?? =P

cinta siswi berkata...

hahaha.. ades.. siswi bace diiringi ujan lebat.haha

Daddylicious berkata...

haha...mesti bab makan...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

nak nyanyik ikut rentak lagu apa nih yek..sbb cam best pulak nk nyanyik

ctk berkata...

memang menangis si najwa tu...hahahaha