2012/03/15

"Pagi Sakit"...

Sejak semalam...

Naik belon...
Turun belon...
Naik belon turun belon...

Rasa tekak ni mual... Jangan nak kata aku tak biasa naik belon! Dah beratus kali aku naik belon dah! Bukan takat langgar awan... drop secara tetiba pun pernah...

Pagi ni bangun... Terasa seperti mahu mengeluarkan isi perut...
Owh... Adakah ini yang dinamakan pagi yang sakit a.k.a. : "morning sickness"???

Agak agak boleh berjangkit ke ek dari puan suri?
Ada tak doktor di alam maya yang sudi memberi keterangan terhadap hamba yang jahil lagi hina ini?

NotaKarut: Terasa nak... Nak... Uwekkkkkk!!! Bau ketiak siapa la ni... 

17 ulasan :

dill berkata...

sian ko. rehat2 le weh

dill.

LiErOSe~QiEmi berkata...

Hahhah.. mesti ko ingat pempuan je kena morning sickness kan.. Lelaki pun laa...

HB aku penah stop tepi jalan, muntah2 dulu baru teruskan perjalanan balik... Tu pun dia mintak kongsi alahan sbb kesian tengok aku alahan teruk awal preggy

Tapi yg bestnye, bila HB pun kena alahan, sang isteri kurang skit alahannye, sebab berkongsi..

Tahniah, sebab merasainya.. bukan senang tau nk dapat kihkih...

aans plankton berkata...

ohhh tu namenye Couvade syndrome, a.k.a sympathetic pregnancy.. congratz.. u r now a pregnant father

p/s: couvade syndrome dad slaluny ade slight weight gain ^^

aans plankton berkata...

syg btol TK kat cik suri ye.. pregnancy pon nk kongsi ^^

:D

aimi berkata...

ahahahhahaah.... mst cik suri sihat je kt uma 2 =)

lieynanilaz berkata...

ko uwek uwek tu sebab lain kot...mabuk belon kot..haha.

Cik TeN10 berkata...

ehh tp kan ada ja kes wife pregnant si husband yg alami morning sickness.. agaknya TK pn mcm tu kot.. =p

zati embong berkata...

jat rasa sbb terlebih makan kot.haha..ala tk,ameklah sakit wife 2.sian dia tau

Cik tikah berkata...

wah, nak jadi ayah dh ke? tahniah tk! hehe

cinta siswi berkata...

hahaha.. morning sickness leteeewww...

Tanpa Nama berkata...

Tahniah kerana dapat merasa morning sickness. Setiap kali saya mengandung (3 kali), hubby akan merasa keperitan morning sickness. Ini belum lagi bila nak bersalin, dia juga akan turut merasa sakit spt saya nak bersalin.

Ini akan membuatkan TK lebih sayang kpd si suri....

Jgn sia-siakan si Suri sudahlah....

Mama Ema berkata...

wah, baguslah camtu...isteri sihat suami yang mabuk-mabuk..

Lizzie Yasmin berkata...

Mat pet punya keja lar nie.. hahaha kene pakai peti besi lain kali nk simpan kasut nie..

NOOR FATIN berkata...

berjangkit la tu :P :P

blog-tips-kurus berkata...

bidan celop cakap, nak dapat anak laki la tu. kalau tak laki, kompem gegel. yg penting sihat sempurna, kan...? :-)

Juliet_iRa~" berkata...

heee..terkenan dr suri la tu..

:p

ctk berkata...

terkena tempias kak suri...tahan je la...hehehehe