2012/03/20

Terbang Lagi...

Minggu lepas lepas terbang...

Minggu lepas pun terbang lagi...

Hari ni pun nak terbang lagi...

Nak ke Kulala Terangganu...

Haihhh! Masam la muka cik suri aku...

NotaKarut: Lawa pulak peramugari yang jaga kaunter ni... Tak sia sia menunggu lama dekat KLIA... Haippp!!! Jangan nak kata aku gatal... Aku hanya memuji ciptaan Allah sahaja... Ayat! Hohoho...

14 ulasan :

lieynanilaz berkata...

weh...ko tak jemu ke asyik terbang jerk..

zati embong berkata...

ha,borong kepok lekor bnyak2.kim salam kat kg jat eh.jgn bt nano r.haha

Asrul "iLham" Sany berkata...

seb baik terbang, tak kena naik bas kannnn

Lea Isnawi berkata...

ko kat KT?
aku pun kat KT skrg ni weh.

aimi berkata...

amboi2..... bkn main ag noh

Cik Rose Cute berkata...

mesti turun kat telaga batin hihihi buat apa kat terengganu...Kita orang ganu tau...

si robot comel berkata...

kesian cik suri,awokk

Cik tikah berkata...

kesian suri kena tinggal :(

Cik TeN10 berkata...

terbang di awan nano.. agaknya pramugari2 tu dah bosan tgk muka TK.. asyik terbang je.. hahah

cinta siswi berkata...

hahahaha.. sian kak suri.. dhla pregnant.. haihhh.. :P

Chuu Muqhlis berkata...

untungla keje boleh jalan-jalan haha

Mama Ema berkata...

cik suri hepi bila cik abe bawa balik ole-ole

Juliet_iRa~" berkata...

lelaki kan..ayat mmg tak boleh tahan..;p

ctk berkata...

ciannyer.asek kena tinggai jer...huhuhu