2012/03/31

Lirik Mengarut: Terukir Di Bintang...

Jika engkau minta beriani kambing tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku kebas burung rajawali dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku cuba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia

Perut ini bukan milik ku lagi
Semuanya untuk baby ku nanti
Dan… kamu…

Sayangku
Jangan kau persoalkan apa mahu ku
akan kuturutkan kehendak mu wahai bintang hatiku

Komposer: Tukang karut...
Tukang buat lirik : Tukang Karut...
Tukang buat hujan turun dengan lebat : Tukang karut...

Korang yang baca: Tukang carut...

NotaKarut: Macam macam si suri mengidam...

16 ulasan :

Lea Isnawi berkata...

hahaha..kak suri mengidam beriani kambing ke?

cik kiera berkata...

Haha , nice entry / sian kak suri . cepad cari beriani kambing tuuu yeaa . hehe

Cik TeN10 berkata...

ini mmg TUKANG KARUT betul lah ! hahahh

biasa la.. ngan bawak budak mmg cmtu.. ngidam mcm2.. =p

p/s : skrg ni tak nak balik lagi la.. hihi masa muda2 ni merantau puas2 dulu.. =p

~SaL IjOu~ berkata...

mengidam mcm2 xpe lagi tk, jgn mengidam yg pelik2 tu..pengsan tk nnt~ hehe

Natasya Naslin berkata...

mcm mengidam bunyik nye.. hahaha
nice laaa.. mmg mengarut =p

Cik tikah berkata...

alaaa.. jgn lah ubah lagu yuna abg tk oii..

~SaL IjOu~ berkata...

p/s : aku nak tunang dgn sapa tk hoi..carikanla sorang engineer, barula boley tunang..haha~

Muttallif berkata...

hahahah...nice..tapi tajuk dia ko kena tukar tu..hahaha...terukir di kambing.... :)

Scya Lollita berkata...

kau la tukang karut yg mencarut -.-

Daddylicious berkata...

ikutkan sahaja ler...:)

NOOR FATIN berkata...

ada bakat dah ni! hahah..

xpe, sekali sekala je cik suri mengidam ^^

aimi berkata...

aahahhaha masalh weh..kalo kaki makan :P

Mama Ema berkata...

lagi best dari lagu yuna ni..hehehe

Chuu Muqhlis berkata...

ni yuna tawu pitam tros :P

Rain berkata...

moga TK tabah sebagai suami dan bakal ayah :)

ctk berkata...

amboi...da lme xdgr cita ...tut2 da ada yg mengidam..laju ja...hahahaha