2012/03/26

Gatal Gatal...

Hai...

Korang mengalami Monday blues? 
Haipppp... Apa kena mengkome ni?
Takkan sepanjang 56 minggu ada sesaje monday blues kot???
Ok... Aku mengata diri aku sendiri yea... Sila jangan ambil hati mahupun jantung hatta limpa sekalipun...

Lelaki... Kalau tengok perempuan cantik...
Confirm tak lepas dari padangan...
Dari atas... Beralih ke bawah... Atas bawah... Bawah atas... Lepas tu duk jeling tengah tengah...

Kalau ada perempuan di sebelah...
Confirm kena cubit dan diselangi dengan cubitan manja yang berbisa seraya berkata "you ni gatal la!"...

Lelaki... Kalau TERtengok perempuan seksi...
Pastinya nak terjojol terkeluar biji mata...
Duk bayang berapa besarnya gunung ganang buah buahan tempatan...

Kalau ada si gelpren dekat sebelah...
Dah tentu kena lempang manja manja lalu berkata "you ni gatal la..."

Haippp!!!
Apsal lelaki je yang kena?

Ce jawab... Ce jawab... Ce jawab...

Kenapa tak disalahkan... erk... Aku nak salahkan siapa ek?

Dah namanya pun lelaki...
Lelaki lebih menghargai kecantikan... kononnya la...
Betul tak wahai lelaki?

NotaKarut: kaki dimasuki semut dan menjadi sesemut!

13 ulasan :

abghani berkata...

bro pompuan pun sama klu tengok lelaki macho....

LiErOSe~QiEmi berkata...

fitrah lelaki.. dah kawin ke tak kawin ke mmg camtu..
rugi tak tengok, rezeki kan katanya klu sekali pandang.. 2 kali pandang haaa tu dh maksiat tu kehkeh..

well fitrah semua lelaki.....

LiErOSe~QiEmi berkata...

fitrah lelaki.. dah kawin ke tak kawin ke mmg camtu..
rugi tak tengok, rezeki kan katanya klu sekali pandang.. 2 kali pandang haaa tu dh maksiat tu kehkeh..

well fitrah semua lelaki.....

Mama Ema berkata...

a'ah./..memang yer pun gatalnya..

Fida Ghazi berkata...

padahal napsu tak terbendung... menghargai kecantikan konon!! cirit wehhhh!!!

rain6913 berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Rain berkata...

ada makhluk bertanduk di sebelah yang sentiasa menghasut..

pehh.. ayat aku. aku pun sentap

Lea Isnawi berkata...

mesti ko selalu kena cubit dgn suri kannn

Chuu Muqhlis berkata...

laki mmg gitu ke?

aimi berkata...

cune bce buku ustad azhar... dlm 2 ada jawapan untuk entry nie =)

Cik tikah berkata...

so, kenalah pandai2 jaga mata . hehehe

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

tgk je usik jangan HEHE

ctk berkata...

gatainyerrr.....lau ct, bukn cubit da, pelempang terajang sume bg...huhuhu