2012/03/12

Doraemon Oh Doraemon...

Hai...

Dulu... Masa aku bujang dulu...
Masa nak keluar outstation mesti aku sangat bercinta!

Dulu aku pernak tulis pasal ni...
Banyak... Ada kat sini, sinun, situ, situn!

La ni... Masa awal awal kahwin dulu sangat la bahagia...
Eh... Sekarang pun bahagia gak la! 

Sebelum si suri terkena mabuk sakit buatan orang ni...
Kalau nak keluar outstation, bagitau je...
Tau tau je dah siap dah baju dikemas dalam beg!

La ni... erm...
Sang suri terbarinng kelesuan dek kerana kemabukan...

Ini membangkitkan penyakit lama aku mai balik dah!!!

Penyakit malas nak kemas baju sendiri untuk dibawak outstation!
Sangat bercinta ok!

Penyakit malas ni kalau ada anugerah... Ermmm....
Rasanya Zizan pun meleleh air liur tengok aku asyik menang je!

Kan ke bagus kalau ada  Mesin Mengemas Baju Untuk Outstation!!!

NotaKarut: Lapar... Aku perlukan nutrisi!!! 

p/s: Esok nak naik belon... 13-14 Mac di Kuching... 14-16 Mac terbang ke Kota Kinabalu... 20-24 Mac Terbang ke Kuala Terengganu! Ok... Aku bukan superman yang gila pakai seluar dalam dekat luar lepas tu gila nak terbang sana sini ok!!! Dah... Jangan nak mencebik... Kang aku debik kang...

Aduyai... Masa si suri mabuk ni pulak la banyak kena keluar outstation!

10 ulasan :

white tiger berkata...

hai... kata syg bini. klu syg bini, tinggal2 kan la.... selamat bekerja....

eyqa amin berkata...

wiyaiii.. angkut je la apa yang tercapai. bedesup msok tros dlm beg.
heh :p

dill berkata...

maksud tersirat: ko malas lipat baju

dill.

kLiPKeRt@sPiNk berkata...

maksudtersirat...nk ckp si suri x tolong kemas beg ek..hehe

kesian die...tu laaa..sape soh wat die mabuk gitu..kn dah susah...=P

Cik TeN10 berkata...

ciannye wife TK.. time sakit2 kna tinggal pulak.. smoga cepat sembuh =)

aimi berkata...

sian suri kne tngal =)

Mama Ema berkata...

owh..ke sana rupanya... selamat bekerjalah.

NOOR FATIN berkata...

bagusnya dia.. ehhehehe

LiErOSe~QiEmi berkata...

bertabahlah

ctk berkata...

sabar lah kak suri ye...huhuhu...