2012/09/26

Bahasa jiwa Bangsa...

Hai...

Serik...
Satu perkataan je...

Aku dah serik nak komen dekat facebook...
Komen aku selalu disalahertikan...

Niat nak bergurau dengan kawan...
Tapi kawan kepada kawan kepada kawan ingat aku mengutuk...
Dah tentu tentu jadi bahan...

Eleh... Macam la dia baik sangat...

Aku cakap benda betul pun nak kecoh...
Komen mengomen kononnya baik...

NotaKarut: Tadi aku kursus belajar network... Hoho... Lepas ni dah boleh la hack bank... 

4 ulasan :

Chuu Muqhlis berkata...

tu r ak nk komen pn kne hati2., kang silap aribulan ade yg terasa.,

HAdira Kifly berkata...

kursus belajar network ye? boleh ajar dira hack facebook tak? hehehehhh

blog-tips-kurus berkata...

sabar.. selebriti memang mcm tu.. hoho!


*nak hack bank rimau ke?

Ema Blog berkata...

TK nak hack akaun jutawan mana ni..hehehehe