2012/09/18

Kisah Tungau Dan Kemaluan...

Waktu : Lunch Time
Lokasi : Pantry

Tukang karut sedang menikmati nasi goreng ayam berempah...
Makan tak berteman...
Sunyi sepi berlatar belakang bunyi kecipan manja...

Tiba tiba sahaja dihurungi mak mak orang dan sorang anak dara...
Suasana sunyi berganti riuh...
Ada yang bawak nasi kukus berempah...
Ada yang jinjit aisblended dragon fruit...

A: Ko tau... Anak aku semalam... Ha... Besar ni ha anu dia ha... Sambil menunjukkan lengannya... 

B: Awat kak?

A : Degil sangat haih... Duk main atas rumput... Kena tungau la tu... Bengkak menabung kau... Kalah bapak dia...

Anak dara:  Oooo... Cam tu... Kalau nak anu besar, bagi tungau la ye kak... Syok tu...

A : haihhh... Hang ni... Nak besar besar buat apa haihhh... Tu besar bengkak je la... Tak keras mana haih... Mana syok...


TK : Senyap senyap menjingkit menjinjing bekas polistrin... Makan tempat lain lagi bagus... Tak sanggup cek nak tadah telinga haihhh... Kalau dengar lama lama mau kemaluan aku pulak yang bengkak kang...

NotaKarut: Haihhhh... Kuat jugak orang perempuan ni berimaginasi ek...

9 ulasan :

aimi adilah berkata...

giler xd adab dyorg 2... diaorang tak nmpk ke org tga mkn g ckp bnde2 ge .. xmalu ke??? nth pape je perempuan zamn skrg ni....

pffft...!!

marah ni marah

syiela berkata...

depa tak nampak hang ka TK.. dok cerita pasai tu.. yg anak dara tu pulak boleh tanya soalan tak senonoh tu.. hahhaha.. kalau akak kat tempat kau sure pipi merah2 tahan malu dan gelak juga...

MamaEma berkata...

aduh wat malu jer...

Momo berkata...

hahahah...bongoks..haha

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

huhu..mujur sy wanita pemaluu..

ch000tz axoera ヅ berkata...

xsenonohhh hahahah

Rain berkata...

next...

:D

Titisan Hujan berkata...

ayt pertama yg kuar lpas bc entry ni


"gilo apo"
slanga org n9

hassy chan berkata...

oh my... ak tkezut wawawawa