2012/09/29

Pengsan...

Suri: Abang... Nanti kalau dah masuk labourroom... Abang kena masuk sekali tau...

TK: Eh... Nape abang pulak yang kena masuk... Abang baru 3 bulan je ni... Perut abang mengandung lemak yang berlebihan je... Kena masuk gak ke?

Suri: Ye la... Kena la...

TK: Wajib ke masuk?

Suri: Ye la... Mesti la...

TK: Ye ke mesti?

Suri: Iye... Kena masuk...

TK: Nape ek?

Suri: kena bagi moral support la...

TK: glupppp... Ye la...

Suri: macam tak nak je... Buat anak je pandai...

TK: Ye la... Glup... Glup... (kalau aku pengsan masa tengok darah nanti cam mana?)


NotaKarut: Ada apa apa panduan tak untuk suami menghadapi saat saat di dalam labourroom...
Published with Blogger-droid v2.0.6

9 ulasan :

Tanpa Nama berkata...

fikir jer la yg darah tu hanya la pewarna merah jer..... mesti tak pengsan la..... hahahhaaa....

eyqa amin berkata...

yeay! xlme ag nk dpt anak buah.hoho!
moral support tK. kamooonnnnnnn tK!

si robot comel berkata...

pejam mata je :p

ctk berkata...

haha..penakot ae...buat anak xtkot...ceh...hahaha

norh berkata...

pengsan takpa, ada nurse comey jaga..he he

Yutaka Mushimura berkata...

jgn baagi minum air ais2....nnati memancut2 darahnyer....:P

Ema Blog berkata...

tak akan pengsan punya...akan menikmati satu pengalaman yg indah..percayalah

Rain berkata...

ko ingat je status ko bakal bertukar ke bapa.. memang manis punya kenangan. sejarah ni..

bunga_rose berkata...

ahhaahah.. aku suka ayat last suri hahaahahahaahahha