2012/09/19

Delima Vs Dilema...

Hai...

Mendilemakan sungguh haihhhh...
Bila banyak makan... Dikatakan buruk lantak...
Sampai siku pun nak dijilat...

Bila kurang makan... 
Dikatakan kononnya nak jaga badan konon...
Tak pun mengata "tak ada duit nak makan la tuh!"

Bila menolak pelawaan makan...
Dikatakan sombong tak bertempat...
Bila terima perlawaan, dikutuknya "asyik melantak je ko ni, patut la bambam jea..."

Haihhh... Susah betul hidup ni...

NotaKarut: Berjaya mengurangkan 0.3kg selepas berjalan pusing pusing satu taman... Upah kepada diri sendiri malam ni makan roti canai 2 keping... Tahniah... Tahniah kepada diri sendiri...

6 ulasan :

HAdira Kifly berkata...

bazir je buang tiga kilo kalau malam ni dah makan roti canai 2 keping... huhu

NOOR FATIN berkata...

setengah keping sudahh. haahha

aimi adilah berkata...

nk wt pe diet2.. xyah diet kau kan dh ade cik suri... aku je blm ade ag ni so kne r diet =P

Momo berkata...

hahaha...dah kurang 0.3 kg..ko pergi bantai lagi roti canai... terbaik..lain kali ajak aku sekali..haha

khaifaiz berkata...

simple aje


"tahniah"

Rain berkata...

2 3 hari lepas aku bekpes 2 keping roti telur sorang-sorang.

sekarang badan masih lagi sorang belum berdua orang.