2012/09/21

Bos perempuan VS Bos Lelaki...

Bos perempuan VS Bos Lelaki...

Hai...

Aku baru terasa bahangnya politik pejabat ni...
Bos perempuan... Bukan bos pun la... Satu level... Pangkat pun sama... Cuma dia senior sikit 2 bulan...

Depan kita pijak semut pun tak berani... Semuanya ok...
Belakang kita, ditikamnya hidup hidup depan bos besar...
Depan anak buah kita pun boleh ditikamnya...

Dah la kuat mengumpat...
Mencari kesalahan orang je...
Bila di depan, muka manis macam gula tertumpah dalam madu!

Susah betul berkerja dengan perempuan ni...

Patut la perempuan tak boleh dijadikan pemimpin...


NotaKarut: Ada perempuan nak melompat? Silakan...

6 ulasan :

khaifaiz berkata...

aku pun mengalami situasi yg sama kt sini

Fida Ghazi berkata...

nasib baik tak jadi bini ko! kehkehkeh..

maka...jadilah lebih licik dan bijak dan drama lebih menyentuh hati dari dia..

paham?? prektis belakon sekarang!!!

zella y berkata...

bkn smua ppuan mcm tu t.k...huhuhu

ctk berkata...

TK kurang bernasib baik dpt bos pompuan cmtu..bos pompuan ct okay..haha

Yutaka Mushimura berkata...

seni berlakon dibukak sekarang....DAFTAR ke SINI>>>

hahhha....tak pun gi daftarkan diri kat Akedemi Sebelah..dokat ja....:P

dill berkata...

bos aku pun pompuan. skarang ni aku bo-layan je die

tapi kan, bukan semua macam tu ye dak :)

dill.