2012/09/26

Patah Tumbuh Hilang Berganti...

Hai...

Sama ada sedar atau tidak...
Sorang sorang blogger yang dulunya sangat aktif menulis...
Semakin mendiamkan diri...

Ntah mana mereka menyorok...

Yang patah, memang akan tumbuh, tapi tak sama dengan yang patah...
Yang hilang, memang akan berganti, tapi tak serupa dengan yang hilang...

NotaKarut: Mulai rindu dengan tulisan bergaya beberapa sahabat blogger.

8 ulasan :

Tinta Lana berkata...

Assalammualaikum..

Ye lah2.. aku kembali aktif ni..eh?haahhaha.

Memang takkan sama..ak pun rindu kat sahabat2 blogger ak yang diam..diam sungguh mereka2..huhuhu.

Tah..

aimi adilah berkata...

"Yang patah, memang akan tumbuh, tapi tak sama dengan yang patah...
Yang hilang, memang akan berganti, tapi tak serupa dengan yang hilang..."

aku sgt suke ayt kau yg nie =)

ctk berkata...

sudah pasti bukan blog ct...

tapi tu r, rindu ngan blog2 yang selalu buat ct ktawa sorang2...hukhukhuk..bz barangkali

blog-tips-kurus berkata...

betul! betul!

*rindu kat blog saye tak? kah! kah!

Muttallif berkata...

Err...huhuhu...rindu aku...sebab aku dah mula sangat diam sekarang :)

Chuu Muqhlis berkata...

tak akan ade yg same..

syiela berkata...

mungkin sangat sibuk kot.. mmg tak sama kan pengganti baru

Ema Blog berkata...

diaorang busy agaknya...