2012/09/17

Berakhir Sudah...

Hai...
Berakhir la sudah bulan syawal...
Bulan yang dikatakan bulan yang mulia....
Walaupun pada hakikatnya bulan melampiaskan nafsu nafsi...
NotaKarut: berakhirnya raya ni bermakna dah boleh bukak angpow yang masih belum bertukar tangan... Selepas dikira kira, boleh la lepas belanja sampai nak tunggu gaji... Hoho...
Published with Blogger-droid v2.0.6

7 ulasan :

syiela berkata...

ada ke lebihan angpow hehehhe.. akak semuanya bertukar tangan :)

HAdira Kifly berkata...

Cehh, rugi semalam tak singgah rumah TK. huhu

Tukang Karut berkata...

@syiela
Tak ada A lebih sangat la... Ada la 2rat lebih je...

Tukang Karut berkata...

@HAdira Kifly awat x mai? Hari ni pun boleh mai la... Nak apa? Gajah golek? Zirafah goreng tepung? Badak masak 3rasa...

Asrul "iLham" Sany berkata...

anak2 aku tanya bila ko nak bg duit raya kat diorang??? :D

aimi adilah berkata...

oit2 angpow aku tak dapat lagi ...mner nie???

bunga_rose berkata...

nak angpow 2 utk hero aku tu, boleh???