2012/09/28

Mitos Karut...

Suri: Abang nak tau tak?

TK: Ha. Tau. Tahu bakar ke?

Suri: Isk... Makan je abang ingat ek...

TK: Hihihi. Makanan dan abang mana boleh dipisahkan...

Ha... Apa yang tau sangat tadi?

Suri: Orang kata kan bang, kalau nak hidung anak mancung macam heroin hindustan... kena selalu tolak lelangit baby... Baru la hidung tu mancung...

TK: ooooo... Cam tu... Macam susah je cara tu...

Suri: Abang tau cara lain yang senang ke?

TK: Apa susah susah... Penyepit baju kan banyak... Sepit je hidung. Confirm mancung menjela la...


NotaKarut: jangan ada yang bingai nak buat udah la ye...
Published with Blogger-droid v2.0.6

8 ulasan :

HAdira Kifly berkata...

haha.. menangis jugak baby tu karang.. kih kih kih

aimi adilah berkata...

kalau kau x sgup nk wt ank kau g2.. meh aku tlg buat kan =P

Aqilah Ali berkata...

er... agak2 , gegirl ke boy ? hehe .

dapat rasa keseronokan tk menanti cahaya mata pertama :)

Ema Blog berkata...

TK sanggup ke?

Chuu Muqhlis berkata...

penyek terus idung :3

ctk berkata...

kesian anak..mendera namanyer tu

Rain berkata...

kalau masuk metro kes tu. aku yakin sekali siapa angkaranya :P

Sherfiqa Sharidan berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.