2013/06/18

Lelaki Apabila Merajuk, Tak Lama...

Lelaki Apabila Merajuk, Tak Lama...

Al kisah si Musang Berjanggut tiba tiba menjadi seorang yang pendiam seakan merajuk... Dah 3 hari tak bercakap dengan suri...

Suatu petang Suri pun bertanya;

Suri: Kenapa U?
Musang Berjanggut: Ahhhhh!!! nak muntah!!!

Suri: Awat ni? Ni pasai beli kasut baru tak bagitau ker?
Musang Berjanggut: Tak!

Suri: Pasai mak bapak suruh kampung sampai 2 minggu ker?
Musang Berjanggut: Tak!

Suri: Pasai kereta u, i tercalar body ker?
Musang Berjanggut: Tak!

Suri: Err! pasai i kelaurkan duit u RM1,000 tak bagitau u ker?
Musang Berjanggut: tak!

Suri: Pasai i tak iron baju u ker?
Musang Berjanggut: Tak

Suri: Pasai u kena basuh dan sidai baju kita ker?
Musang Berjanggut: Tak!

Suri: Abis tue??? awat nie??? jangan la buat i macam ni...

Musang Berjanggut: Err! kenapa u dah boleh sembahyang... Tak cakap dengan i pun!!!

16 ulasan :

Intan Suraya berkata...

erk! mslh nie..*sambil geleng kepala*

norh berkata...

mengada sangat!!

Umie Artoqiemie berkata...

oiyooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.
weh.. lama x jejak sini haha

Tukang Karut berkata...

lepas geleng kepala sila geleng kaki pulak ek...

Tukang Karut berkata...

eleh.... jeles la tuh.,..

Tukang Karut berkata...

lho... baru perasan ke?

Mek Onie berkata...

wakakakaka,sengalll -..-"

Cik Muda berkata...

ohhh............. kihkhihkih.......

Asrul "iLham" Sany berkata...

ngade2 ni musang ni hehehe

Tukang Karut berkata...

kalau mek onie dah gelak tu, maknanya kelakar la tuh... ye tak?

Tukang Karut berkata...

orang yang dah kawen je yang tau kan kan kan... tu yang gelak semacam je tu kan...

Tukang Karut berkata...

ko tak nak bela musang lak ke?

Tinta Lana berkata...

Menggedik betoi musang mcm ni, kalau ak dpt, balingkan je kasut,muahahahah

Tukang Karut berkata...

Ko tak dapat lagi... boleh la kata gitu...

dill berkata...

tepuk dahi musang

dill.

Tukang Karut berkata...

aduyai... jangan la...