2013/06/19

Mari Berpantun...

Kalau ikutkan nafsu saya
Mahu membaham sepuluh cucuk sate kajang
Dalam hati tertanya tanya
Kenapa berbaju tapi telanjang???


12 ulasan :

Tinta Lana berkata...

Salam.

Tuan,

sate kajang sedap dimakan,
dimakan bersama kuah kacang,
mungkin kerana kurang pengetahuan dan pemahaman,
disebabkan itulah berbaju tapi telanjang.

Woooohh, teror gak ak berpantun kan tk? kan kan??? hahahah

Rapunzeel Cikilolo berkata...

panas dengan asap satey...

hehe.

bunga berkata...

huhuhu..panas tuuu..huhuhuhu

Rain berkata...

peh panas betul cuaca sekarang.
panas juga aku yang membaca.
panas lagi yang terasa.

kadang-kadang dia dah tahu, tapi nak amik iktibar, nak amal, dan nak berubah itu susah.

aku percaya semua nak ke arah baik, tapi persekitaran dan mcm2 faktor lagi pengaruh keinginan perubahan mereka.

mendidik dan mengajak ke arah kebaikan ini perlu psikologi dan secara hemah, jangan memarah mereka akan semakin lari.

Asrul "iLham" Sany berkata...

Makan selagi perot manten chumei hehehehe

Tang telanjang tu no komen hehe

dill berkata...

saya suka sate!

dill.

Tukang Karut berkata...

perghhhh... ni dah lawan tokey dah ni...

Tukang Karut berkata...

asap mana ada panas...

Tukang Karut berkata...

kalau panas bukak baju... eh???

Tukang Karut berkata...

perghhh... ni komen terbaik yang pernah aku baca...

Tukang Karut berkata...

bukan ko suka ke yang bogel bogel ni...

Tukang Karut berkata...

jom... aku belanja makan... tapi kamu bayar...