2013/06/26

Owh Anak...



Muka gembira bila dapat paw aiscream papa...

12 ulasan :

Kisah Si Dairy berkata...

amboi..sedapnya dia makan ice cream tu...

aimi adilah berkata...

peh..... kalau aku bg ank buah aku konpem melenting mak aku

Rapunzeel Cikilolo berkata...

sedap tu ais krim kacang

:)

Tukang Karut berkata...

sedap... siap mintak tambah lagi tuh...

Tukang Karut berkata...

ni kalau suri aku tengok ni, confirm aku pun dilentingnya...

Tukang Karut berkata...

maunya tak sedap... siap nangis2 mintak lagi...

Ym.Bundle berkata...

oo..ni TK jr..dah ade gigi ke blom tu tk?

Tukang Karut berkata...

Nasib baik tak ada gigi lagi... kalau tak. Habis sebatang aiscream...

Ratu Hatiku berkata...

hihihi...suka dpt mkn eskrim ya...

QasehnyaRania berkata...

sedap la tu kan :)

daapt pulak rasa ais kerim kacang kan

Tinta Lana berkata...

TK.. mcm tak gembira je weh? hahaha

Si zara ni memilih tak makan?? Ke semua yg ko hulur dia makan?

||aLeaSaRa|| berkata...

wah reaksi zara ni comel je...he3..sedap sangatlah tu tak boleh dah nak senyum

kak lea dulu suka menyakat anak,bagi rasa aiskrim perisa oren,terkulat2 muka tapi lepas tu dia gelak he3...