2013/06/27

Komen...

Komen aku paling panjang dekat blog orang adalah 2 baris...

Biasanya 3-5 patah perkataan...

Aku pelik bila baca komen orang lain...
Panjangnya berperenggan diatur macam karangan...
Yang bagi aku itu adalah satu entry...

Entry aku pun tak sepanjang itu...

Comment please...

5 ulasan :

blog-tips-kurus berkata...

saya tiada komen..

(>.<)

Tukang Karut berkata...

Ini juga 1 komen...

Macam retisssss!

Ema Johari berkata...

lol

Tinta Lana berkata...

Ak prasan, ko satu baris je. Nak jumpa dua baris mmg payah,hahaha

Ak ckp dari sudut ak yg menaip panjanglah ya. Lain org lain kot sbbnya.

Ak suka menulis, tpi kat dunia maya, menaip la jadinya. Pastu, ak suka bertukar2 pandgn/pndpt/suara hati, mcm2 lagilah. Ko pun pasan kan, kat blog ITO, budget mcm bagus je taip pnjg2 kan,hahaha

Bila gabung dua tu, bertmbh2 pnjg la komen ak, mcm yg ak buat skrg ni. Tah.. sort of way to release my tension, to share my thoughts??

||aLeaSaRa|| berkata...

hahaha saya antara yang tak reti sangat nak komen pendek2.selalu panjanglah jugak, tengok jugak entri masa tu best ke tak.