2013/06/28

Final Hujung Minggu...

Minggu yang penuh dengan final...

Final Raja Lawak 7...
Malam ni... Jangan lupa bagi yang ada astro warna tu...
Ramalan pemenang? Ntah... Korang rasa????
Aku rasa meluat dah ni...

Tengok tengok gak, Isyak jangan lupa...

Final Piala FA Kelantan vs JDT... Esok!!!
Ok... Menurut kata orang belaan aku masa aku menurun pagi tadi nak mintak nombor ekor... Dia kata Johor yang menang... Pasal apa JDT menang? Pasal aku tak suka kelantan menang... Hahahahaha...

Tengok bola tu tengok bola gak... Maghrib jangan nak 'Jamak Takyah' lak...
Jangan ingat nak berebut BELI tiket gi stadium jea...
Masjid yang masuk FREE tu, ingat ingat la jugak yea...

Final piala Konfederasi 2013... Brazil vs Spain... Lusa...
Kalau dah bangun  awal pagi tu...
Jangan lupa buat solat malam sekali...
Mana la tau kot kot 'jalan' lak pagi esok kan...

6 ulasan :

kisah Si Dairy berkata...

dah lama tak tengok rajalawak nie..

Rapunzeel Cikilolo berkata...

tak pernah tau ada raja lawak 7

*rumah sewa takde astro... huhu

Ema Johari berkata...

amboiii..kenapa tak suka Kelantan menang ke

Tinta Lana berkata...

Salam.

Jamak Takyah,hahaha

Bab2 final bola ni, mak ak sorg je la kot tgk,hahaha. Kitaorg yg lain kureng le bola2 ni.

bunga_rose berkata...

aku nak sokong klate, sbb jdt buat hal kat stadium darul makmur.. so.. gomo klate gomoooo!!!

Asrul "iLham" Sany berkata...

aku nk gi tgk...tp britney suh aku teman beliau? leh x alasan ni? hhahahahahahhaa