2013/06/25

Suami Tertekan. Stress.

Suri: Kenapa abang Musang call???

Musang Berjanggut: Abang tertekan...

Suri: Abang ok??? Abang ada masalah apa??? Ce citer kat sayang...

Musang Berjanggut: Saya tertekan je la... Mana ada masalah apa apa...

Suri: Kalau abang ada masalah, cerita la....

Musang Berjanggut: Masalah apa nye.. abang ok je la... Abang cuma tertekan je...

Suri: Ye la... Kalau abang tertekan.. abang kena la cerita kat saya... Kita kongsi sama sama... Itu kan tugas kita bersama... Mana la tau kot sayang dapat selesaikan masalah abang...

Musang Berjanggut: Tertekan DIAL handphone pun kena cerita ke???


5 ulasan :

hassy chan berkata...

haha. cian suri.. risau tak bertempat..

aimi adilah berkata...

ape SYURA menang?????????

aku dh agak dah :P

QasehnyaRania berkata...

dia maik berat tu.

thniah juga buat syura

*tk boleh je kalau guna itik.tp itik lagi sedap buat gulai campur betik muda ;)

Tinta Lana berkata...

Salam.

Masa memula ak bca kat FB, memang tergelak la.

Punyala isteri amik berat,ekekeke

||aLeaSaRa|| berkata...

ceh dan ceh lagi baca entri ni,kalau hubby kak lea jawab macam tu mau kak lea beri aura ketam berapi kat pinggang dia..cubitlah apo laei he2..