2013/06/17

Gempar! Tapak Kaki Bigfoot Di Kepis, Kuala Pilah

Kuala Pilah: Penemuan lebih 200 kesan tapak kaki bersaiz besar dengan bentuk luar biasa dalam kebun getah berhampiran Kampung Kepis Baru, di sini, kelmarin, menggemparkan penduduk setempat.
Penduduk kampung itu, Adnan Pungut, 48, yang mendakwa orang pertama menemui kesan tapak kaki ganjil itu berkata, dia ke kebunnya jam 3 petang untuk membersih serta membakar longgokan kayu pokok getah yang ditebang.
Bagaimanapun, dia terkejut dan segera pulang selepas menemui kesan tapak kaki ganjil yang tidak pernah dilihatnya sepanjang hidup.

“Sebaik melihat kesan tapak kaki bersaiz luar biasa yang ganjil itu, saya melarikan diri pulang kerana sangat takut. Saya memaklumkan kepada jiran dan penduduk kampung sebelum kami bersama-sama pergi semula ke kebun getah itu.
Foto
PENDUDUK menunjukkan kesan tapak kaki yang luar biasa ditemui penduduk Kampung Kepis Baru.

“Kami menemui lebih 200 kesan tapak kaki ganjil bersaiz sama sepanjang menjejaki binatang itu. Kesan tapak kaki yang ditemui itu berbentuk hampir bulat dengan garis pusat dianggar 18 sentimeter dengan lima jari bersaiz lima sentimeter panjang dan lima sentimeter lebar.

Sumber: Harian Metro...


NotaKarut: Wow... Rasa macam nak balik kampung je ni... Ni kena siasat ni... Kalau dapat tangkap hidup2, boleh buat zoo ni... RM30 sekepala kalau nak tengok...

10 ulasan :

Kisah Si Dairy berkata...

ade bigfoot????pi lah tangkap...nak tengok jugak...hehehe

Rina AVAIL berkata...

dari dulu dah kecoh psl bigfoot ni tp x penahnya dapat tangkap

Tukang Karut berkata...

ingat macam pancing ikan ke...huuhu...

Tukang Karut berkata...

alahai... aku ada bela sekor dulu, tapi terlepas... yang ni la kot...

Tinta Lana berkata...

Salam.

Ko takkan dapat tangkap punya *confident* hehehehe

Tukang Karut berkata...

ewah... confident gila ah...

QasehnyaRania berkata...

wah biar betul.

Tk just tinggalkan link n pilih je n3 mna yg berkenan :)

Ema Johari berkata...

balik kampung skrg..pastu beritakan kat sini...hehehe

Tukang Karut berkata...

berita harian tadi dah keluar berita dah... tapak kaki TAPIR!!!!

Tukang Karut berkata...

tU YANG MALAS TU... HUHUH