2012/01/30

Cuak...

Tadi petang tadi ada orang datang rumah masa kerja...

Tak ada orang dekat rumah...

Ada orang mengaku penarik kereta nak datang tarik kereta...

Bila jiran mintak kad kuasa... Tak ada...

Rasanya tak pernah tak bayar... Advance sebulan lagi ada...

Rasa macam nak tambat kereta dekat tiang je...

NotaKarut: rasa cuak lepas di beritahu jiran...

16 ulasan :

padlie berkata...

Macam-macam hal sekarang.. kena pasang hd cctv keliling rumah dah.. nasib gak ada jiran prihatin..

Lea Isnawi berkata...

nasib jiran prihatin

Daddylicious berkata...

itu semua helah nak merompak la tu...

dill berkata...

menakutkan!

dill.

Cik TeN10 berkata...

ahaa.. betul ckp lea tu.. nsib jiran prihatin.. helah mcm2 org guna skrg.. hati2 lah

cinta siswi berkata...

sounds scarry,, kena berhati2 nie,,

Cik tikah berkata...

eh, nak curi kereta la tuh!

Memori Kekasih berkata...

lama tak singgah blog pak karut~ hehehehe

Memori Kekasih berkata...

lama tak singgah blog pak karut~ hehehehe

aimi berkata...

uish.. cmpi cm 2 skali ek...aty2....

ILA HonEyBuNNy berkata...

aku pun terlebih cuak neh...hehehhe

biela bell berkata...

Haishhh..bahaya betul..mcm2 trick org buat skrg..takpayah tambat..simpan kete tu dalam rumah terus sng.haha

LiErOSe~QiEmi berkata...

bahayenye... sebbaik laa ada jiran prihatin..

Mama Ema berkata...

kes tipu ni

~SaL IjOu~ berkata...

bahayanya gitu~~

ctk berkata...

bahaya betul...huhuhu