2012/01/17

Eh... Awalnya!

Hai...
Ada yang nak baling aku dengan lesung batu ke akibat entry yag ditulis sebelum ni?
Kalau ada aku nak nyorok belakang pokok taugeh ni...

Tadi... Tadi kan...
aku kan... aku kan...
TERBukak ChiIEmBiClick...

Bukan apa... Saja nak tengok berapa banyak hutang yang dah melilit pinggang!
Nak tengok baki pun sedih sebenarnya...
Ada la beberapa ratus sen dalam tu...

Tetiba...

Eh!!! 
Eh... Dah banyak!
Gaji dah masuk!!!

Awalnya...
Aduyai... Tak tau nak melonjak kegembiraan atau menangis tak berlagu...

Lepas tu tengok pulak bila next gaji masuk, 24.2... Owh... Sangat lama tuh!
Dah la bulan ni banyak cuti...
Cuti =  jalan jalan =  menghiburkan hati =  jalan cari makan = joli katak!

Owh... Panjangnya bulan Feburai...

NotaKarut: Ehem... Korang... Aku sengaja tak mau habiskan 5 sifat wanita yang menjengkelkan tu... Gila apa... Silap silap mau tidur aku malam ni kang kalau si suri baca... Tak pun dapat PIAT telinga free je...

13 ulasan :

Juliet_iRa~" berkata...

nak CNY ni..awl la gaji..suka la tu!heee

budakijaupendek berkata...

Hoho
Kne pndai bjimat .

Cik tikah berkata...

best tuh gaji dh masuk. yahoo!

MaryaYusof berkata...

Gaji dah masuk ye, mmg boleh joli katak...ngeh ngeh ngeh

zella y berkata...

kena jimat2 t.k...
cuti panjang duit pon byk guna hahahha

ksian kat org swasta mcm sy...xgaji pon...cuti dok diam2 kat umah...hahhaha

Cik TeN10 berkata...

wah2.. mesti ngah senyum smpai ke telinga tu.. ;p

si robot comel berkata...

ehem ehem apa lagi belanja le makan, :D

syrupmasin berkata...

ohh gaji buln 2 lmbt nye..xdpt nk pau mak lah mcm nih..hihi

Mama Ema berkata...

tulah..awal gaji bulan ini..dah le bulan dua kali nak kena balik kg..pastu nak jalan-jalan naik belon..

cik pha berkata...

nasib bulan pebruari ada 29 jer hehehhe

aimi berkata...

kahkah t.k dh xblh nk tulis ngarot2 nt kne piat =p

khaifaiz berkata...

owh... februari memang lama

lieynanilaz berkata...

tk...pandai2lah ko buat budget yerr...jangan burst udah..kihkih.