2012/01/16

Hohohoho... Tora Datang Lagi...

Ada orang dalam kesusahan...
Hatinya gelisah...

Takut takut kalau TERcampak ke pendalaman...
Takut ke naik bot ke sekolah kalau TERcampak ke Kapit?
Takut ke nak jalan melalui offroad ke kalau TERcampak ke Bario?

Apa nak risau?
Kalau dah rezeki dan ada semangat guru sejati...
Campak kat mana pun, mesti berkhidmat untuk mendidik anak bangsa...

Aku doakan kamu mendapat tempat yang dekat seperti kemahuan kamu...

NotaKarut: Aduyai... Ada orang mencari aku di facebook rupanya... hohoho... Terasa kembang bontot sekejab hingga hampir tetas jahitannya... popular gak aku ni ek... hohohohohoho

11 ulasan :

dill berkata...

perasan tahap dewa. cait~

dill.

~SaL IjOu~ berkata...

whahahah..aku sah2 da dpt selangor..bweeekk..cuma terkontang kanting di tempat org x ley nak confirm cari uma sewa..nasib blom terbela..bakal dicampakkan semula..wuwu~

ciK LyndaWawa berkata...

tora datang lagi dengan piring terbang..heheh

Cik TeN10 berkata...

ahaaa.. biase la tu.. ngah menunggu keputusan mcm2 yg difikirkan.. fatin pn tgah curious ni.. taktau la encik bf nak kena cmpak kat mna.. harap2 kt semenanjung la..

takpe.. kl terlebih kembang pn dh ade wife leh tlg jahitkan balik.. pakai jarum jahit kasut.. hahaha :D

Cik tikah berkata...

amboi. haha.. rasa mcm artis jap eh? :P

Titisan Hujan berkata...

tp kn thn ni rmai yg dpt posting kt negeri masing2.untung2

hope TH pn thn dpn dpt negeri snd jugak laaaa

ILA HonEyBuNNy berkata...

ewahhh...ko popular la..heheh

aku datang blog ko neh...lama tak terjah..kekekke

norh berkata...

aku pun nak cari kamu kat fb jugak la.. :P

blog-tips-kurus berkata...

mane 'tora'nyaaaaaaaa...??

Mama Ema berkata...

sebab suka baca entry karut dari kamu

Juliet_iRa~" berkata...

k.sal dpt PJ laa..;p..

tmn megah lagi..ngeee