2012/01/24

Tukang Karut...

Hai...

Sebenarnya, agak mudah nak menulis...
Lagi lagi kalau menulis blog yang tentang diri sendiri je...

Yang susah sebenarnya, penulis terpaksa berfikir mendalam untuk membuatkan pembaca tak menekan tanda pangkah di sudut kanan sebelah atas ni...
Bukan mudah nak menarik minat orang...

Walaupu kadang kadang entry seseorang itu mendapat komen yang banyak, belum tentu kerana isi entry tersebut menarik... Ini mungkin kerana penulis itu rajin mengomen di atas penulisan orang lain makan orang lain tersebut dengan paksa rela mengomen penulisan si penulis... Ini dinamakna komen terpaksa... FAHAM TAK?

SEDANG BERMUHASABAHSARAWAKDANSEMENANJUNG menilai diri sendiri...
Owh... Apakah???

NotaKarut: Cuba untuk mengedit blog sendiri... Nak ubah baju... Nak ubah letak... Nak ubah bloglist... Nak buat itu, nak buat ini... Tapi hampa... Kerajinan itu datang dalam masa 4 minit sahaja!

28 ulasan :

bobiedanbad berkata...

memang tak mudah...
turut bemuhasabahsarawaksemenanjung

Cik tikah berkata...

agak setuju dgn komen terpaksa tuh. hahahah.. tpi ok pe komen terpaksa, at east komen gak :)

~SaL IjOu~ berkata...

aku x memaksa n terpaksa tao..cuma xde masa..huhu~

Lea Isnawi berkata...

cepat tukar baju blog ko ni..

aimi berkata...

tukar2 jgn x tukar

norh berkata...

sempat hang kira minit rajin no..he he

Cik TeN10 berkata...

4 minit ja ?? takdan nak buat apa la mcm tu.. kelipa mata dua tiga kali.. 4 minit ! tutup.. hahahah :D

ciK LyndaWawa berkata...

hehehehhe..take ur time...

Tukang Karut berkata...

@bobiedanbad nak pi mana? sabah ke sarawak? susah sangat pi jalan tanjung la...

Tukang Karut berkata...

@Cik tikah hohoho... bunyi cam tak berapa nak ikhlas je...

Tukang Karut berkata...

@~SaL IjOu~ kalau cik sal tak datang komen, siap la... aku boikot cik sal 3 tahun!!!!!

Tukang Karut berkata...

@Lea Isnawi satu jawapan: MALAS!!!!

Tukang Karut berkata...

@aimi Dua Kali Jawapan : MALAS!!!!!!

Tukang Karut berkata...

@norh siap set masa lagi... cukup 4 minit terus tutup... hahahaha...

Tukang Karut berkata...

@Cik TeN10 eh... 4 minit tu sempat seround tau kalau pepagi... eh? apa ni?

Tukang Karut berkata...

@ciK LyndaWawa i wanna take your time also can ha?

blog-tips-kurus berkata...

oooo... selama ni, kau komen sebab 'pecah kaca pecah gelas' ke???

*tlg edit blog saye jugaaaaaaaa.... hihi!

Wen berkata...

hahahha wen jarang komen kalau tak suka. dan kalau komen. wen memang ikhlas. ehhe

si robot comel berkata...

kira okaylah 4 minit tu, wa seminit je -,- haih.

zati embong berkata...

tk!!!!!!!!!!!!

xsempat nk baca entry tk. weekend ni jat khatamkan semua.

huu rindu gila blog!tp x smpat sgt nk on9!plus tibe2 rindu kerja.haha

vampire's lovex berkata...

o yeahhh aku setuju..itu dikira aku dtg rumah kau,kau dtg rumah aku....konsep berkomen hahaha..



aku pon cadang nak tukar layout blog dari tahun lepas lagi,tp tapi tapi...ahh malas nak edit...

dill berkata...

guwa selalu lepak ngan kawan2 yang anggap guwa kawan dlm dunia blog. bukan semata2 guwa ni blogger

dill.

Mama Ema berkata...

memang pun tak mudah,,,janji kepuasan utk menulis tu ada

♥ NuR 'aQiLaH ♥ berkata...

sokong TK dr jauh. hoyeh!

Daddylicious berkata...

4 minit jer...ish malas betul kamu ni...hehe

~SaL IjOu~ berkata...

kalo waktu aku x dtg blog tk, bukan sbb aku x mo dtg tao..aku busy + jiwa kacau..wuwu..~

~SaL IjOu~ berkata...

lama tu 3 tahun..3 jam je la weh~

ctk berkata...

hahaha...wlaupon TK da xkomen blog ct, ct tetap komen sbb rindu nk mengomen..hahaha....bukn terpakse okeh...no no no

agpon, sje luangkan wktu menyemakkan blog org...hahaha


*sebenarnyer agk trasa ngan entry itu tp ct suka cara ct blog skrg...org len epy, ct epy...hahaha