2012/01/26

Kecemasan...

Kecemasan...

Nenonong nenenonggggg!!!

Lalu... Lalu... Kecemasan...

Aku dah cuak ni...

Tolong... Tolong... Ada masalah besar ni...

Ada yang dah mati... Tak mau hidup hidup! Yela kan... Kalau dah mati, lepas tu hidup semula, confirm la hantu kan...

Tolong... Serabut ni...

Telefon pintar ku, dah buat perangai...
Mati pulak dia...
Dah penat buat CPR sejak 4 jam yang lalu...
Tapi masih lagi mati...


NotaKarut: Macam tau tau je malam tadi aku pasang niat nak tukar telefon genggam!

36 ulasan :

lieynanilaz berkata...

kan dia dah merajuk!!...hoho.

eyqa amin berkata...

hp baru hp baru hp baru...
pasnie leh tayang kn?kn?
ngeh2 :p

khaifaiz berkata...

tak cas bateri kud

Bella Bell berkata...

tukar je la handphone tu. haha.

norh berkata...

samsung galaxy note pulak ka?

zella y berkata...

tukar je hp br t.k...hihihihi

Cik TeN10 berkata...

hahah merajuk terus !! ape lg tukar aru la TK.. ;p

LiErOSe~QiEmi berkata...

yup!! tu je penyelesaian, dah bagi cpr pun tak jalan, buang je dalam tong kitar semula kat dewan tan sri mahfuz tu pastu beli hp baru haahahah..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

barang-barang ni kan dia tau kalau tuan dia niat nk tukar dia..nnt dia buat ragam..baik pujuk dia balik haha

Lea Isnawi berkata...

lain kali senyap2, jangan dibilangi sama henpon lama

keh keh

Muttallif berkata...

Hahaha..patah tumbuh hilang berganti bro! :P

eRza farEeha berkata...

wahh..nk pki fon baru!!..heee

ciK LyndaWawa berkata...

beli baru nong..huhuhu

aimi berkata...

tu lh lain kali pasang niat jgn kuat2 =)

Cik tikah berkata...

beli je hp baru. haha

Tukang Karut berkata...

@lieynanilaz macam bini lak ek, boleh merajuk sakan...

Tukang Karut berkata...

@eyqa amin lepas di bawak ke mesyuarat kabinet, permohonan hp baru dibakar hidup2!

Tukang Karut berkata...

@khaifaiz xde nya... nak caj pun tak boleh...

Tukang Karut berkata...

@Bella Bell ko belanja boleh?

Tukang Karut berkata...

@norh hohohoho itu dalam perhatian!

Tukang Karut berkata...

@zella y sekarang ni dah masuk ICU... lepas 3 hari tengok la, kalau ok, tak tukar kot...

Tukang Karut berkata...

@Cik TeN10 menteri kewangan kata tengok bajet dulu!

Tukang Karut berkata...

@LiErOSe~QiEmi lepas tu ko datang kutip ek... banyak cantik... ni kalau jual dua belah tangan boleh dapat lagi ni...

Tukang Karut berkata...

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty tak dan nak pujuk... sekarang ni, doktor tengah mengesan apa penyakit yang telah menimpa beliau....

Tukang Karut berkata...

@Lea Isnawi kalau nak bilang, dah 7 hp aku ada sekarang ni ha... hohohoho...

Tukang Karut berkata...

@Muttallif itu pokok! Ini kalau patah, patah terus!

Tukang Karut berkata...

@eRza farEeha erkkk! Belum beli lagi la... baru berkira kira... yang ni pun dah latest dah pun... tapi tu la... dah masuk ICU lak...

Tukang Karut berkata...

@ciK LyndaWawa hohoho nak belanja ke?

Tukang Karut berkata...

@aimi niat puasa pun tak berapa nak ingat, ni kan pulak niat nak bermadu... eh? bukan ek?

Tukang Karut berkata...

@Cik tikah hp baru? emmmm... 3310 ada jual lagi ke tak ek?

hassy chan berkata...

beli bru je la.. xyah nk neeenooo hahahahaha

Aretikz berkata...

Dia kan pintar.. pandai2lah dia idup sndiri.. haha..

Juliet_iRa~" berkata...

da ok ke?hee..bw g service center dia la..ke bateri habis??;p

~SaL IjOu~ berkata...

cuba baling kat dinding tgk mau ok ke x~ =p

ILA HonEyBuNNy berkata...

wakkakkaka...tu la ko..

lain kali jangan pasang niat cakap kuat2..hehehhe

ctk berkata...

hahahaha...sah nset berjantina pompuan...hahaha