2012/01/27

Muka Ngantuk...

Hai... Guten morgen...
Selamat hari Jumaat... 

<......................................> berfikir sejenak sebab ada wayar terputus!

Hari ni orang tegur, kenapa muka ngantuk je...

Berfikir dulu sebelum menjawab...

Ye la kan... Selama ni memang lidah lebih cepat dari otak...
Itu yang kadang kadang terlepas cakap...

"Malam tadi kan hujan... Sejuk... Embun banyak turun... So, kalau nak bertani memang sangat sesuai la kan... Lagi pun kan malam tadi malam Jumaat... Memang digalakkan sangat buat amal "ibadat"... Setan pun banyak dah berkeliaran di sana sini..."

Menjawab dengan yakin dan berlalu pergi meninggalkan si penanya dalam keadaan binggung... hahahaharuanamakananak!

NotaKarut: Terasa seperti mahu mencipta lagu la... Agak agak kalau aku buat lagu, boleh lawan Yuna ke tak ek? Rasa rasanya mau Najwa Latif melutut mintak lagu dekat aku... Hohoho... Malam tadi kan... Aku kan... Aku kan... Mimpi basah aku dapat duit ooooo... Tidur atas duit... Banyak oooo... Gila la...

12 ulasan :

LiErOSe~QiEmi berkata...

sah.. ko mmg gila haahahaarharharunsalimbachik

khaifaiz berkata...

owhhh... overtime mlm td yer... hehehe

dill berkata...

ko mmg kuat ngarut

dill.

zella y berkata...

gubah la lagu 1 t.k...
kot2 dlm masuk AJL

~SaL IjOu~ berkata...

bak sini sikit duet!~

Cik TeN10 berkata...

kl ade MaharajaKarut mesti TK juara kan ? hahaha :p

eyqa amin berkata...

kalau bab-bab mengarut bag je kat tK.
;)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

bertani dh ada hasil lum? :p

chiLleD...!! berkata...

memang karut..=P

Lea Isnawi berkata...

dh berbuah belum tanaman ko tu

ILA HonEyBuNNy berkata...

hehhehe...

ko nak cipta lagu ke?wakkakak..

apa cer skrg..ko dah gelar bapa ka..heheh

ctk berkata...

mengarut je kejenyer ye...hahahaha...kak suri bace,tergeleng2 seratus sekali neh..