2012/06/10

Aishiteru Versi Karut...

Menunggu mee goreng yang dipesan menyebalkan bagiku
Saat ku harus bersabar dan terus bersabar
Menantikan kehadiran makananku
Entah sampai kapan aku harus menunggu

Sesuatu yang sangat sulit tuk ku jalani
Kelaparan dalam kesendirian sepi tanpamu
Kadang ku berpikir cari penggantimu
Saat tukang masak terlena

Walau harga tak berbeza jauh
Namun aku tak mampu nak makan di pizza hut
Bila teringin pejamkan matamu
Dan rasakan a a a aku

Kesedapan mee goreng kita takkan pernah rapuh
Tak terbanding dengan yang lain
Percayakan kesedapan ini
Pada kekesedapan me me me gorengku

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu ku curiga
Entah penantianku takkan sia-sia
Dan berikan satu jawaban pasti
Entah sampai kapan aku harus bertahan

Saat kuew tiaw sup mu dah sampai di sana rasa cemburu
Merasuk baunya ke dalam pikiranku melayang
Tak tentu arah tentang diriku
Apakah sama yang kau rasakan

Satu sendiri pikiran melayang terbang
Perasaan lapar gelisah
Perutku berbunyi kuat gairah
Oo.. uoo.. lupakan segala obesiti dan lemakku
Akhiri semuanya cukup sampai di sini
Dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
Ku mohon kongsi kuew tiaw supmu

Kimita tuokukitemo
Kiminoi shuaguaratala
Shiniteruyo shiniteruyo

Wo wo wo.. a a ai me gorengku...

25 ulasan :

Intan Suraya berkata...

haha.. terbaekla.. pasnie x yah jd engineer la.. jd penulis lirik lak.. konpem kaya woO..

bobiedanbad berkata...

Hahahahahaha sengal je ko ni...

Tukang Karut berkata...

@Intan Suraya boleh laku ke kalau lirik cam ni? takut jadi kertas tisu tandas je nanti...

Tukang Karut berkata...

@bobiedanbad ha... memang sengal bangat ni... sengal lutut...

Cik tikah berkata...

hahaha, serius bosan sgt ler tuh :P

syiela berkata...

hahahha.. moga2 dapat mengurangkan tahap kelaparan tu :)

Rain berkata...

kah kah kah

kan dah tak sopan aku gelak.

Tukang Karut berkata...

@Cik tikah eh... aku ni tak membosankan la...

kuciwa!

Tukang Karut berkata...

@syiela hik hik hik... boleh ke nak kurangkan lapar???????

Tukang Karut berkata...

@Rain ko bukan budak yang tak sopan ke????

ctk berkata...

hahahah....kamu mmg tukang karut terbaik :P

lieynanilaz berkata...

keh keh dek kelaparan boleh tulis puisi karut..

Chuu Muqhlis berkata...

tk., ape kate rakam smbil nyanyi skalik..hahaha

norh berkata...

KREATIF.... ;p

HAdira Kifly berkata...

Boleh buat sketsa nih..tak pun bahan dalam pembelajaran dan pengajaran.. hehehe

Tukang Karut berkata...

@ctk ada award tak? atau yang paling penting, ada hadiah wang tunai tak!

Tukang Karut berkata...

@lieynanilaz kelaparan itu satu inspirasi,...

Tukang Karut berkata...

@Chuu Muqhlis aku rasa kalau aku nyanyi, mungkin kemarau setahun kot...

Tukang Karut berkata...

@norh adakah kreatif tu sejenis kuih?

Tukang Karut berkata...

@HAdira Kifly eh... jangan... rosak budak budak nanti...

Cik TeN10 berkata...

Lambat sg ke tggu mee goreng siap sampai sempat buat lagu special lagik haa.. Mantap r TK

Tukang Karut berkata...

@Cik TeN10 ini namanya ilham ketika menunggu buah durian... eh... me goreng...

HAdira Kifly berkata...

Tak rosak.. sebab kita nak mintak diorang perbetulkan je mana-mana kesilapan yg berlaku dalam lagu ni.. hehehehe

aans plankton berkata...

this version is waaaaaaaaay better than the ori version ^^

ishiko berkata...

hahahhaa..
ni xhade kereje la ni >__<