Langkau ke kandungan utama

Sajak Kadang Kadang...

Hai...

Kadang kadang aku berfikir...
Sampai bila aku harus menulis begini?

Membuatkan aku terfikir...
Adakah kamu suka aku menulis begini?

Kadang kadang aku berfikir...
Apakah kamu mendapat manfaat dari penulisan aku...

Membuatkan aku berfikir...
Apakah perlu aku menulis sesuatu yang berilmu tapi bosan?

Kadang kadang aku berfikir...
Apa yang kamu cari di sini...

Membuatkan aku berfikir...
Mungkin kamu hanya ingin berseronok...

NotaKarut: Malam ini malam yang sungguh panas... Fuhhh!

Ulasan

ctk berkata…
terpikir jugk kenapa mesti ct bce entri2 mengarut itu =.="


manfaat ct dpt...dpt mengenali perangai lelaki :P
Rain berkata…
penyampaian setiap org pasti berbeza.

asalkan ada point yang mahu disampaikan, sudah cukup sudah.

karut ke tidak, terpulang pada apa yang dicari pembaca.

jika hiburan dan santai maka sini tempatnya lepas lelah fikir.

mahu ilmiah hujung rambut ke hujung kaki, carilah wikipedia.

semuanya kini di hujung jari. tak perlu resah dengan org lain. hanya perlu pendirian diri ko, TK
Unknown berkata…
tulis ikut suke kerana nie page anda... link ats name anda =)...... peacee
bunga_rose berkata…
ermnn.. ko buat aku pun terpikir.. fikir ape aku tak tau ahahahah
ch000tz berkata…
ko buat aku berfikir gak.....berfikir apa yang harus aku fikirkan untuk entry hari ini heheheh yang pasti hanya gambo ajer lah utk tatapan :p
Chuu Muqhlis berkata…
tukang karut kene la mengarut kehkehkeh
syiela berkata…
turut terfikir... macam2 yg ku fikir

*** tak kisah apa ko nk tulis ni blog ko... kalau org suka dorang dtg :)
Rina Rahamat berkata…
ini blog ko TK..jd ikut suka ko la nk mengarut ke nak tulis ilmu pengetahuan ke..bila ko tulis seronok org yg bc pon akan seronok..kita x mampu puaskan hati seme org..ada org suka blog begini ada org suka blog begitu..
Unknown berkata…
Sepatutnya tajuk entri ni adalah "Fikiranku berfikir..."
blog-tips-kurus berkata…
kenapa aku masuk blog ni...?? (>.<)
CikUna berkata…
hai en TK.. awat ang wat entry lagu nie... dah tok sah nak riyau2 la.. heh.. u kan cool man.. chaiyok2!!
emarieys berkata…
sebab ini satu-satunya blog karut yg seronok nak dibaca
Mek Onie berkata…
yang penting kita enjoyyyy
~Sal Ismail~ berkata…
eh..aku kat mana ni??!

Catatan popular daripada blog ini

Ucapan Hari Raya Kelakar...

Koleksi Ucapan Whatapp Hari Raya 2016...  Ketupat pulut di atas para, Hendak direbus di tepi perigi, SMS dihantar pengganti kad raya, Tanda ingatan tak luput di hati. Selamat Hari Raya Aidilfitri, Mohon maaf Zahir & Batin . Kalau dilipek sebosar kuku. Kalau dibontang sebosar alam. Kok hilang dicaghi. Kok hanyut dipinteh. Kok tonggolam disolam. Datang biarla nampak muko. Kok poei biarla nampak belakang. Jauh diimbau,dokek digamit. Seuntai salam,sojambak kato. Dogup bicagho,meghisik raso. Salam Aidilfitri Maaf Zahir & Batin “Biar hati sejernih air, jgn pula dipenuhi lumpur, kalau salah saya belum berakhir, diharap diampun dgn rasa bersyukur”.”Jika budi dipenuhi ikhlas, jgn ia disulam tuba, jika ada salah yg belum dibalas, harap diampun di hariraya”. “Biar amarah disunting senyum, ibarat pekerti disulam kasih, diharap dihalal makan dan minum, ibarat rezki yg tidak disisih”. SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN. Mä$äk £Ã¨mäñg $àmßil bdiri, Hèndäk

Anda Marah? Ni Pantun Kurang Ajar.

Jalan jalan naik basikal, Naik basikal di waktu malam, Ada otak ada akal, Jangan disimpan menjadi pekasam. Pekasam buruk di goreng orang, Bau semerbak serata alam, Tutur kata ibarat parang, Tersilap kata menikam dalam. Belakang parang diasah jangan, Tajam depan tajam belakangnya, Kurang ajar apakah hukuman, Buku lima di pipi la jawabnya.

Pantun Malam Jumaat...

Ubi kayu sedap dibuat pengat Lagi sedap kalau dimasak siti Malam Jumaat datang semangat Almaklum banyak agenda sedang menanti Sedapnya pengat ubi teringat ingat Manakan terlawan si roti jala Ambillah berkat malam Jumaat Mengerat kasih mendapat pahala Di malam hari terasa hangat Memang enak minum air kelapa Malam ni malam Jumaat Tongkat ali jangan dilupa Dah perkena tongkat ali secawan Dicecah bersama kuih bahulu Hendak berblog,berbloglah kawan, Saya bermohon tidur dahulu. NotaKarut: Nak komen? Sila pantun jua... Hahahahahaha... Sekadar gurauan di malam Jumaat... Tak ada apa agenda pun malam ni kecuali nak buat solat hajat dan zikir lebih sikit...