2012/06/27

Kisah Kelmarin, Semalam, Hari Ini...

Hai...

Hari ahad berhabis Seratus lebih beli durian...
Makan ramai ramai dengan keluarga...
Memang sedap...
Sehingga menjilat kuku...

Hari isnin lepas, tak berhabis duit pun beli durian...
Orang belanja... Makan free...
Memang lagi sedap la...
Sehingga menjilat bawah kuku la...
Nak nak lagi sedap kalau kuku berwarna hitam lepas berak...

Hari selasa lepas... Orang belanja makan durian...
Balik pulau punya durian... AngHeng... Udang merah punya...
Gred super AAA...
Free... Memang sedap dan terbaik dari ladang la...
Dah tak lalu nak menjilat bawah kuku dah...

Hari ni... Keluar duit sendiri...
Puan Suri bising bising nak makan durian...
Bila dah biasa makan gred AAA ni... 
Terpaksa jugak la makan musang king...
Perghhhh... Terbaik...
3 biji seratus lebih...

Malam ni rasa pening kenoning...
Itu darah sudah naik atas sampai siling...

NotaKarut: Aku tulis apa pun aku sendiri tak faham...

19 ulasan :

Cik tikah berkata...

nampak sgt kena rehat. nite handsome :)

Tukang Karut berkata...

@Cik tikah handsome????? tetiba je tak jadi sakit kepala! tangguh esok la sakit kepala tu...

Titisan Hujan berkata...

kemain lg erk...xjemput pn

HAdira Kifly berkata...

ahahh ! jom makan durian yg pahit piau.. Dira belanja.. hehe

Muttallif berkata...

hahaha...jagaa2 kesihatan bro...jangan asyik hentam durian...huhuhu

Lizzie Yasmin berkata...

pengsan 4 hari berturut makan durian. Kalau aku mau lemau dah.

aimi berkata...

mkn x ajak

zati embong berkata...

amboi,baca bismillah x?

tk,jat kan rasa penatlah, kalau amek cuti bergaji sebulan boleh x? haha

bunga_rose berkata...

apsal ko tak tapau tuk aku skali semalam?? hahhahahaha....

Asrul "iLham" Sany berkata...

makin kacak ar perot ko pasni kah3

Tukang Karut berkata...

@Titisan Hujan eh... aku bukannya buat kenduri pun nak jemput jemput ni... jejemput ada la ni... nak?

Tukang Karut berkata...

@HAdira Kifly betul nak belanja? aku sedia tadahkan perut yang kosong!

Tukang Karut berkata...

@Muttallif tak boleh la... dia pantang jumpa... mesti nak gak...

Tukang Karut berkata...

@Lizzie Yasmin ok lagi ni... boleh seround lagi malam ni...

Tukang Karut berkata...

@aimi kalau ajak pun, aku ajak ayam je...

Tukang Karut berkata...

@zati embong kalau la ada cuti bergaji sebulan... kan bagus!

Tukang Karut berkata...

@bunga_rose dah kau kata nak coklat je... itu je la yang dapat...

Tukang Karut berkata...

@Asrul "iLham" Sany bukan takat kacak je... ni dah terpacak dah ni...

onie berkata...

dah bau deghian entri ni,loya tekak aku..aku paling paling paling boleh pun 2 ulas je orait ...haha