2012/06/18

Lemau...

Hai...

  1. Hari ni terasa lemau kerana hari ini hari Isnin!
  2. Hari ni terasa lemau kerana hari ini terpaksa bertugas semula selepas cuti panjang.
  3. Hari ni terasa lemau kerana hari ni hari pertukaran tempat bertugas.
  4. Hari ni terasa lemau kerana hari ni ada majlis perpisahan untuk diri sendiri.
  5. Hari ni terasa lemau kerana penat badan kesan bercuti panjang mengukur panjang jalan di Langkawi.
  6. Hari ni terasa lemau kerana tak ada mood...
  7. Hari ni terasa lemau kerana terpaksa ke Ipoh untuk mesyuarat... Terpaksa mintak tangguh pertukaran tempat bertugas.
Lemau... Macam biskut lemak dicecah Teh O dan terendam lama... 

NotaKarut: Adakah ini karutan berIQ tinggi?

17 ulasan :

bella luna berkata...

ermmm, speechless,. hari isnin je tak bersemangat, sepatutnya isnin la bersemangat kan sbb da cuti 2 hari? hhuu

lieynanilaz berkata...

no.3 & 4...saya sedang menunggu..:)

norh berkata...

pindah ke mana? dept apa pulak?

Ym.Bundle berkata...

gua lemau sebab tak cukup tido je tgk bola..zzzz

syiela berkata...

Lemau sebab rajin sangat ukur jln kat langkawi tu :)

HAdira Kifly berkata...

Lemau sebab tak cukup ukur jalan di Langkawi... hehehe

khaifaiz berkata...

aku pun naik lemau

aimi berkata...

aish...... tulah x tutup rapat kn dh lemau =P

Nur Emilya berkata...

tau takpe. bila isnin je lemau.

blog-tips-kurus berkata...

sabar.. kita ni makan gaji. :-)

biela bell berkata...

nasib baik tak lemau baca entri nie..hiihi

Chuu Muqhlis berkata...

lame x nmpk..

Tinta Lana berkata...

Salam..

Nas..bukan ke tuan hamba dah bercuti lama..patutnya kembali dgn ceria..neh, takmo le ngarut iq tinggi2 ni, patik suka yg iq sederhna2 jep mcm sblm2 ni *ayat ampu,hak3*

#terasa lemau limauan entry nih (-_-)

budakijaupendek berkata...

bab kojo jo semuanya ? haha

Asrul "iLham" Sany berkata...

aku pun sama2 lemau kat opis...

Titisan Hujan berkata...

sama la nga TH pn
tp perjuangan sbgai student tuk sem akhir perlu diteruskan.hohohoho

ctk berkata...

lemau bila blogger xlayan kita..

*ada kaitan x?