2012/06/20

Pemenang GA Karut ~ Langkawi...

Hai...

Mood berblog masih lagi ke laut...
Tak sempat atau dalam kata sebetulnya masih lagi malas nak menjenguk kawan kawan...

Maafkan hamba yang hina lagi terkutuk ini wahai tuan hamba semua...

Eh...
Dah ke laut...
OK... Sebelum hamba melalut entah ke mana, baik kita balik ke pangkal jalan yang benar...
Kalau balik ke pangkal jalan yang tak benar lagi menyesatkan pun nak buat apa, ye tak???

GA Karut ~ Langkawi... Tak ada sambutan...
Keciwa hamba... (Sambil muka tertunduk ke tanah sambil hujung jari kaki main main hujung carpet...)
Yang masuk nya seorang je...
Ye la... GA ikut suka hati... Mana la ada orang nak masuk kan kan kan...
Tapi... Apa ada hal... Jimat duit hamba...

Yang masuk ni pun, dia yang request GA ni sangat sangat...
Pi la lawat dia kalau nak tau apa yang dia karutkan di SINI...

Puan Bunga Ros Maida... Tahniah la ye...
Hadiah ni pun aku beli ikut kehendak ko...
Tapi aku beli yang besar punyaaaaaaaaaaa...
Cam mano den nak bagi kek ekau caklat ni bungo oiiii?



NotaKarut: Kenapa mood nak menulis aku menghilang? Apakah kerana aku terasa kehilangan beberapa otai blogger yang selalu datang bertandang dan beramah mesra serta bergurau senda??? Mina, Jat, Dill, Mr Jepun, Cik Sal, Cik Eda, Mr Iz dan lain lain... Ke mana kamu menyepi?

14 ulasan :

Muttallif berkata...

Tahniah Kepada Pemenang!

Tinta Lana berkata...

Laa..GA tu betul2 ka..lana ingat acah2..kah3.

Sedapnye coklat T___T

Urm..nas..kdg2 memg cmtu..mood menghilang.. rasanya, nas pn tau..lana pernh menghilg lama dari blog dulu kan.. bila kembali, rasa macam lost. Ant cra nak lalui, bw bnyk2..tgk perkembgn persekitaran 'maya'. Pastu,mulakan balik perlahan2. Kalau tak boleh ikut rentak sblmnya, cuba saja cara berbeza. Mksdnya, lau sblm ni ko dah biasa mengarut..cuba buat tak mengarut plak slps ni.

eh..aku rasa mcm ak yg mengarut kt sini,ehehehe.

#Manusia kan akn dtg dan pergi..kalau yg otai dah jrg memunculkan diri..cari saja yg baru buat ceriakan hari! ^_^

aans_wer berkata...

alolo TK jgn mrjuk... IP tgh final..klo x IP org 1st join ^^

aimi berkata...

ahahahahah ingt kn GA 2 main2 olok2 je =(

mereka pergi langkawi ahahahhahahaha

bunga_rose berkata...

haahaah... ko la suka main2, dah orang igt ko nak buat GA pun main2..

tapiiii, aku tak kisah sebab aku dapat coklat tu... yeyyy!!!! gue suke bangetttt!!!!!

ko nak pos ke acane tu? klu nak pos aku bg alamat ofis.. wahhh terase2 sudah coklat sedap tu kt mulot ni ha haahahahh....

eima berkata...

yeay bunga dpt coklat .. biarkan die gemuk .. bak pe mu bg 1 je ... bg la 3-4 ketui ...hahahahha

Tukang Karut berkata...

@bunga_rose kalau pos cair tak coklat tu?

bunga_rose berkata...

tk, errr aku rase tak cair kot... takpe, cair pun tak kisah, sebab klu cair pun dalam kertas tu juge, eh camne aku nak anto alamat aku ni??? aku msg kat fb ko jela erk.. eh tp tak penah add ahahahahah.... jap aku pi add fb ko *sombong bonar tak penah add*

eima:
dah aku sorang je yg buat, mmg aku jela yg menang.. weh dah beso dah dia kasik tu.. aku mintak seketul je, dapat sebar aku suke je weh haahahahah

syiela berkata...

tahniah pda pememnang sedap ceklat tu nyum nyum

Scya Lollita berkata...

als klu aku join aritu mesti dapat !

Yutaka Mushimura berkata...

ceh..aku komen kat ko punye GA je...heheh..ini semua sebab tiada punye banyak masa...

engko pun tahu aku dok opis wat ape kan....aigooo...

:) ape2 pong..tahniah ke CP Bunga...dapat coklat...

ctk berkata...

lor...Tk xkata kena buat entri..syarat pon suka hati...ct tgk sume komen, ct komen lah jugk...adeh...sori :)

kamu xharapkan ct dtg bertandang ke???hukhukhuk....yela...spe ler kite ni kannn

*pepon bunga mmg patot menang :D

KUREKURE COMEL berkata...

oiitt...mcm sedih nampak..hahaha...
sorry lah...dah jd mak2 ni..makin slow menaip..hehehe...

khaifaiz berkata...

alamak... aku busy... x sempat nak join