2012/06/26

Caddy Golf Tak Pakai Bra Dan Boleh Pegang Pegang...

Hai...

Tadi aku baru tau... Dari teman teman di sini...
Satu port baik punya ni...
Golf club yang caddy nya tak pakai bra...
Fuhhhh!!! Terbaekkkk... Confirm terjojol...
Terjojol baju... Terjojol biji mata...

Lepas tu... Dekat seluarnya tu tak ada poket...
Yang ada poketnya dekat bahagian kiri dadanya sahaja...
Bola golf disimpan di mana?
Dah tentu la di poket sebelah kiri dada si caddy baik punya tu...

Kalau nak bola golf tu... Kena seluk sendiri dekat poket...
Fuhhhhh... Berderau darah mendengarnya...
Silap silap tertarik "bola" golf hitam pink lak...

Jab... Jab... Nak bayangkan...

Fuhhhhh...

Terbaekkkkkk la...
Tetiba je rasa nak beli set golf...

Lepas tu... Tetiba je rasa nak tanya...

"Cun tak caddy kat situ?"

Teman tu menjawab...
"Cun apa nya... Tangan pun penuh berbulu!"

Cait!!!! Caddy jantan memang la tak pakai bra!!!!!!!

"Dah hang tak tanya jantan ka perempuan..."

NotaKarut: Bongok dan dibongokkan!!!

13 ulasan :

Asrul "iLham" Sany berkata...

pondan skrng makin real kah3

HAdira Kifly berkata...

hahaahahahaha !!!!

nampak sangat gatalnyee... ekekekekeke :P

Tukang Karut berkata...

@Asrul "iLham" Sany kek pondant pun sedap gak tau...

Tukang Karut berkata...

@HAdira Kifly tengah garu la ni... gatal sangat la ni...

Titisan Hujan berkata...

hihihihi

aimi berkata...

hoit.. mengatal je

eyqa amin berkata...

aduhduhhh Tk.......

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

haippp!! suri punya x cukup ker hah..nih yg akak nk bebel panjang ni hehe

syiela berkata...

hahhahaha... cepat la gi berli set golf .. kkekekkeke... larik!!!

Tanpa Nama berkata...

aduhai..... baru terbayang mcm mana caddy kalau tak pakai bra.....
baru nak beli set golf....
tiba2 potong stimmmm

zati embong berkata...

eiii apa kes kena seluk amek bola sendiri?hahaha

onie berkata...

dan aku pun terasa diperbongokan,haha

ctk berkata...

gatainyer muuu :P