2011/11/20

20-11-2011

Apa yang ada pada tarikh...
Tapi tarikh hari ni cantik...

20-11-2011

Tak mahu berebut dengan orang lain yang mahukan 11-11-11...

Terima kacih atas ucapan tahniah...
Jika ada kesempatan, jemput la menghadiri majlis perkahwinan seperti jemputan dalam entry ini...


NotaKarut: entry ini autopulish dan ditulis pada 6.30am... Mungkin ketika ini sedang sibuk dikerjakan mak andam... Terima kasih...
~~nak tunggu waktu 201120112011... siapa tau pukul berapakah ini?

21 ulasan :

Lea Isnawi berkata...

wahhhh., tarikh cntek!

selamat pengantin baru TK!

Wanie berkata...

pukul 8.11 pm?nak buat ape tu?hehe

selamat pengantin barun ye..semoga bahagia di samping isteri tercinta..

Chuu Muqhlis berkata...

nasi minyakkkkk :P

onie berkata...

oyeshhhh,aku dah agak auto-pub ni,hehehe....tahniah auw :)

chiLleD...!! berkata...

pkul 8.11mlm..hehe

pos ke sini sikit nasi minyak tuu..hehe

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

x dpt nk tgk kamu jd raja sehari..jauhla..hny doa dan ucapan tahniah buat kamu..dh jd suami org jgn ngarut bebanyak okey haha

ILA HonEyBuNNy berkata...

aku hadir dalam blog ja eh ucap tahniah n beri hadiah senyuman...ehhehe

Yutaka Mushimura berkata...

8.11 pm, bertarikh 20.11 tahunyer 2011.

kirim salam pada bilik yang disinari penuh bulan menyinar...

Daddylicious berkata...

ish2...lambat betul nak gelap hari ini...hahaha!

princess berkata...

tahniah TK . harap harap dapat jadi suami and bapa yang terbaik and soleh : )

sleeping_maniac90 berkata...

slmt pngntin bruuuu ngeee~~~~

dill berkata...

lapar la plak.

eh. silap komen :)

dill.

aimi berkata...

wah.. aku nga sibuk kt pnm.. kau sibuk wt knduri ye =P

Ct Aja berkata...

haahhahaaa... nanti jgn lupa post gambar ye, nak tgk gak TK tersimpul malu masa amek gambar..kikiki

MamaEma berkata...

jgn lupa letak pictha wedding yer

Nonie berkata...

amboi2....senyp2 je hang yer tukang karut???hehehe.btw...tahniah yer ^_^

eyqa amin berkata...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
sentap nye jiwa i...taw2 je TK daaaa pown settle with yok kadi yaii!!

cik pha berkata...

jiwa pengantin baruuu hahahha

Cik TeN10 berkata...

kalau fatin jd mak andam fatin tenyeh muka smpai berkilat.. hhahaha :)

tak dpt la nk g mjlis tu hanya ucapan tahniah je la dpt kuberikan dr jauh.. semoga berbahagia ea.. :)

Rain berkata...

tengah bayang karut bersanding hihi

ctk berkata...

pilih tarikh lawa jugk ye..msti berdebar2 time nie :P