2011/11/12

Panas Hati...

Eiiii... Geram betul la...
Kalau kau ada depan mata ni...
Siap la...

Aku rasa macam pijak pijak perut kau... 
Lompat bintang atas perut kau yang buncit tu!

Biar senak... Menipu je kerjanya!
Kata dah taubat...
Tapi yang nampak, kau taubuat je!

Rasa macan nak ambil pisau pemotong daging mastercheff...
Nak siat daging peha kau...
Biar bercerai daging dan kulit...
Boleh campak bagi buaya darat makan!
Tulang tu pulak, buat sup...

NotaKarut: Bila marah menguasai diri... Dah! Aku tak nak dengar kata kata manis! Bosan asyik ditipu...

23 ulasan :

dill berkata...

sabar ye. manusia mcm tu ade kat mane2.

well, i am not in your shoes. so i didn't know what is really going on. sometimes when i say 'be patient', i am being unfair to one's feeling. so sometimes, feel free to let it out :)

dill.

Tukang Karut berkata...

@dill kasut aku size 7... sila pakai sekarang...

bobiedanbad berkata...

Peace! Jom Pijak perut dia :)

Niena Pengembara Ilahi berkata...

uit marah cenggitu ke? sabau2.... baling la henpon heheh

bella luna berkata...

ko dah tak nak dgr kata2 manis, aku lak tak pandai nak bermadah bermanis, bagus la,.jom kita buat geng siat dia ramai2, ok tak?

blog-tips-kurus berkata...

sabarlah nak - ayat klise!

p berwudhu ye.. banyak syaitonnirrojim tu!

Wanie berkata...

ni bukan panas hati je ni, satu badan panas..

zella y berkata...

sabor ye t.k...org mcm tu mmg xsedar kot dgn prangai dia...

abghani berkata...

i hate org suker tipu

Ct Aja berkata...

wah... jgn marah2 pagi2 ni... sape yg buat TK marah smpai cenggini...sabo yo..

Asrul "iLham" Sany berkata...

sabo je le...

kang tiba masa dpt gaji

:D

El-Janna berkata...

huihhh sabo sabo

lieynanilaz berkata...

sabo bro...ko tuh nak ijab dah...rileks...rilekss...:)

ILA HonEyBuNNy berkata...

adehhhh...

ko betul2 panas ka neh..heheh

aku larikk dulu..takoot ..ehheh..

sabar tu indah...;-)

Lorna berkata...

uii marah benor yer nih tk...huhu..
sabor yer...saborr...biar Allah bls ape yg dia dah wat...
manusia kan macam2 pangaiii...
*ingatkan geram kat baby trudy tuh - kbtln kuar iklan nuffnang kat bwh ayat geram btl lah...hehe...sibaik...

penjajah minda berkata...

saiz kasut kau sama cam aku.pinjam boleh?

cik pha berkata...

aku pandai silat weh nak suh aku tolong ke hehhehe

EmpayarUtama berkata...

Mintak ampun mintak maap bebanyak bang. Aku salah hahahahahahah. Denga cite nak kawen? Da kawen? Selamat pengantin baru nanti datang aku bukak silat pulut :)

Daddylicious berkata...

cubaaaannnnnn!

Titisan Hujan berkata...

skg ni kn kalo xtipu pyh nk hidup


btol ke???

NOOR FATIN berkata...

sabo2.. hee.. minum air banyak2

Scya Lollita berkata...

jom amek wudhu' sesama ;/

eyqa amin berkata...

bila marah menguasai diri...
setan mula bertepuk senang hati!

sabar TK.....