Langkau ke kandungan utama

Masuk Suku ~~ 18 SX...

Hai...

Apa la korang ni... Entry lawak 18 SX sebelum ni pun blur...
Lemb@*... Hohoho... Tu la...
Makan sup tulang banyak sangat...
Kan dah naik lemak kat otak...

Dah faham makna "masuk suku"???

Atau perlu aku terangkan lebih lanjut?
Eh... Sat... Aku pun tak berapa tau sangat pasal belum kahwin...
Hohoho... Cuma ilmu teori tu dah penuh di dada la...
Ilmu praktikal je belum tahu lagi...

NotaKarut: keh keh keh... ada pulak yang nak bukak kamus cari makna masuk suku... aduyai... gelak guling guling...

Ulasan

dill berkata…
mengom.

dill.
cik pha berkata…
aku masih tak pham weh.hehhe
blog-tips-kurus berkata…
saya orang Jawa yang lahir di Pahang. STK. :-)
Unknown berkata…
aku blm cukup umo nk phm ni semua =)
bobiedanbad berkata…
sila bagi saya faham :)
Daddylicious berkata…
boleh tak buat2 tak faham gak...hehe
Mek Onie berkata…
aku lah tu kalau yg nak bukak kamus..patut la aku duk tersedak ja dari tadi,ang gelak kat aku nohhhh,takpa takpa..haha
ctk berkata…
xsabaq2 la tuh..jeles aku..hahaha
Wanie berkata…
teori dah penuh di dada?of coz la kan..dah nak dekat tu..hehe

aku paham masuk SAKU je..:D
ILA HonEyBuNNy berkata…
TK....ko buat la kamus mksd masuk suku tu...

kang kena luku lak..hehehhe
NasQ berkata…
@dill kamu sangat bijak dill sebab memahami...
NasQ berkata…
@cik pha isk... cam mana nak terangkan ye?... cam ni la... ibarat korek hidung guna jari tapi jari tu masuk hujung je... tak dapat nak korek taik hidung puas puas... errrr... faham ke ni?
NasQ berkata…
@blog-tips-kurus stk kerana penerangan...
NasQ berkata…
@aimi kantoi... padahal dah faham la tu...
NasQ berkata…
@bobiedanbad orang dah kahwin ni patut nya lebih memahami... ke saja nak buat2 tak faham?
NasQ berkata…
@Daddylicious cait!!! Kalau daddy masuk suku je, tak dapatnya twin tu...
NasQ berkata…
@onie aku takut kalau aku terangkan, blog aku ni akan dicap sebagai blog kelucahan melampau...
NasQ berkata…
@ctk kalau tak sabar, tunggu apa lagi.... aku ada kuota 3 kekosongan lagi ni... hihohu...
NasQ berkata…
@Wanie ha... dalam saku pun boleh masuk suku tau... hik hik hik...
NasQ berkata…
@ILA HonEyBuNNy erkkkk... ni yang takut nak bagi penerangan ni... ramai kanak2 ribena lagi!
Niena Muhammad berkata…
msuk suku tu apa? baju 3 suka tau la.. otak tiga suku pun tau sape org nye hihiihihihihi

Catatan popular daripada blog ini

Ucapan Hari Raya Kelakar...

Koleksi Ucapan Whatapp Hari Raya 2016...  Ketupat pulut di atas para, Hendak direbus di tepi perigi, SMS dihantar pengganti kad raya, Tanda ingatan tak luput di hati. Selamat Hari Raya Aidilfitri, Mohon maaf Zahir & Batin . Kalau dilipek sebosar kuku. Kalau dibontang sebosar alam. Kok hilang dicaghi. Kok hanyut dipinteh. Kok tonggolam disolam. Datang biarla nampak muko. Kok poei biarla nampak belakang. Jauh diimbau,dokek digamit. Seuntai salam,sojambak kato. Dogup bicagho,meghisik raso. Salam Aidilfitri Maaf Zahir & Batin “Biar hati sejernih air, jgn pula dipenuhi lumpur, kalau salah saya belum berakhir, diharap diampun dgn rasa bersyukur”.”Jika budi dipenuhi ikhlas, jgn ia disulam tuba, jika ada salah yg belum dibalas, harap diampun di hariraya”. “Biar amarah disunting senyum, ibarat pekerti disulam kasih, diharap dihalal makan dan minum, ibarat rezki yg tidak disisih”. SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN. Mä$äk £Ã¨mäñg $àmßil bdiri, Hèndäk

Anda Marah? Ni Pantun Kurang Ajar.

Jalan jalan naik basikal, Naik basikal di waktu malam, Ada otak ada akal, Jangan disimpan menjadi pekasam. Pekasam buruk di goreng orang, Bau semerbak serata alam, Tutur kata ibarat parang, Tersilap kata menikam dalam. Belakang parang diasah jangan, Tajam depan tajam belakangnya, Kurang ajar apakah hukuman, Buku lima di pipi la jawabnya.

Pantun Malam Jumaat...

Ubi kayu sedap dibuat pengat Lagi sedap kalau dimasak siti Malam Jumaat datang semangat Almaklum banyak agenda sedang menanti Sedapnya pengat ubi teringat ingat Manakan terlawan si roti jala Ambillah berkat malam Jumaat Mengerat kasih mendapat pahala Di malam hari terasa hangat Memang enak minum air kelapa Malam ni malam Jumaat Tongkat ali jangan dilupa Dah perkena tongkat ali secawan Dicecah bersama kuih bahulu Hendak berblog,berbloglah kawan, Saya bermohon tidur dahulu. NotaKarut: Nak komen? Sila pantun jua... Hahahahahaha... Sekadar gurauan di malam Jumaat... Tak ada apa agenda pun malam ni kecuali nak buat solat hajat dan zikir lebih sikit...