2011/11/23

Telur Dah Pecah... V1...

Oppssss... Telur apakah yang dah pecah?
Jeng jeng jeng!

Fuhhhhh... Berhabuk bersawang blog tukang karut...
Siap ada labah labah lagi buat sarang!

Ini bukan entry 18sx...
Telur dah pecah yang dimaksudkan adalah telur tembelang a.k.a rahsia!

Bini dah tau dah blog Tukang Karut ni...
Hoho... Aduyai... Maknanya lepas ni aku dah tak boleh nak ngarut sangat la...
Maknanya kena la buat ayat sesopan mungkin...
Hoho... Tapi korang boleh terima ke?

NotaKarut: Malam ni tidur sengsorang pasal dah balik ke rumah mak... Nak uruskan majlis kat rumah pulak...

16 ulasan :

dill berkata...

kantoi.

haha.

dill.

hitamanis berkata...

cam ne hang leh kantoiii hahahha

Cik TeN10 berkata...

Kahkahkah..fatin tggu penulisan sopan santun dr TK !!! Haha tp fatin nk tau cmne leh kantoi ??

Lea Isnawi berkata...

laaa sebelum ni bini xtaw ke???

hehe

kesian tido sorg2 :P

Piah the Becok berkata...

alaaaaaaaa... mana best engko sopan bang. eh.

Nonie berkata...

abes la..hahaha.dh xleh nk ngarut sgt da TK

ILA HonEyBuNNy berkata...

hahahha....

cmna leh kantoii lak neh..

pelikk...xkan selama ko mengarut neh dia xtau..ehehhe

eyqa amin berkata...

mestilar..hidup da share..blog pown kne share ler...
hekeke :p

hupdate cmbiase jer la TK~~~

Wanie berkata...

haha..bini baru tau?xpela, jaga hati bini tu ye :) org dah ade ini kan..

nurfatiha blacky berkata...

hahahaah, kantoi sudaa

Juliet_iRa~" berkata...

hehe..

selama ni berahsia ke?

wa update blog senyap2 ea ms wife tidor..;p

penjajah minda berkata...

nie mesti ngigau time tido.sebab tue kantoi.hehe

zella y berkata...

la...bini br tau ka??
hahahhahah

ciK LyndaWawa berkata...

telur dah pecah..
hahahaha..
entry pas kawen!almaklumla..hahaha

MamaEma berkata...

okey lah bini dah tahu..wat apa nak berahsia

ctk berkata...

cm ct kata..sharing is lOving...hahahaha